Hybrid - Mc/bil för 140 kkr

Kan tänka mig att det är ett J-IGT bra alternativ för en som varit med om en olycka och inte kan köra vanlig MC längre!

Kan nog tänka mig att det är en rätt skön känsla att köra det där faktiskt. Som att åka bil, men inte känna G-kraften som i en bil utan luta i kurvorna som på en MC:yoparty

Varför inte, istället för att köpa en Micra eller Smart åt frugan att åka till och från jobbet i.
Givetvis skulle hon få ta bilen och jag leksaken :D
Jag skulle klara mig med den där för ungefär 90% av mina transporter, resten av bilkörningen har jag mer än en passagerare.

Men inte istället för MC, Istället för andrabil...

Satan så kul på vintern på isbanan.... Gruppköp?

Står Carver One på bilden om du trycker på länken.

ok, måste ha missat det. men den såg iallafall inte riktigt ut som den gamla carvern, bara därför jag sa det. låtom oss vara vänner istället för att bråka:)

den var ju riktigt tuff.. sån måste man ju bara provköra.. väntar tills det finns en begagnad marknad. någon som kan svara på frågan A eller B körkort?

den var ju riktigt tuff.. sån måste man ju bara provköra.. väntar tills det finns en begagnad marknad. någon som kan svara på frågan A eller B körkort?

B-kort, alla trehjuliga MC som inte med lätthet kan göras tvåhjuliga får köras på B-kort.
(DVS motorcyklar med lätt avtagbar sidvagn kan kräva A)
Jag tycker att den regeln är korkad, det är ju inte direkt så att polisen inte ser att man har plockat av sidvagnen om man blir stoppad utan...

/ Har jag hört
(gardering)

B-kort, alla trehjuliga MC som inte med lätthet kan göras tvåhjuliga får köras på B-kort.
(DVS motorcyklar med lätt avtagbar sidvagn kan kräva A)
Jag tycker att den regeln är korkad, det är ju inte direkt så att polisen inte ser att man har plockat av sidvagnen om man blir stoppad utan...

/ Har jag hört
(gardering)

men många 4 hjulingar får ju köras med enbart A kort.. borde inte denna kunna det??

men många 4 hjulingar får ju köras med enbart A kort.. borde inte denna kunna det??

Alltså, där ställde du faktiskt mig...

Många bygger ju trikes för att dom saknar A kort, men har B kort, ett sånt här fordon borde ju få köras med antingen A eller B, precis som fyrhulingar som är vägregade.

I mina ögon är B kortet lägre i värde, så allt man får köra på B borde man nästan få köra på A, utom personbilar i traditionell mening...

Väntar till det kommer en med större motor så man kan wheela lite också. Vilken jävla cool syn det vore! :tummenupp Undra om det går att typ få ställ med den i kurvor - avancerad teknik för att fixa sådant i så fall, det gillas starkt!

en sån hade jag kunnat tänka mig :tummenupp :tummenupp

asscool ju :)

140kkr:va

På den svenska importörens hemsida kostar den 349kkr

www.carver.se

Typiskt:huvet verkar riktigt rolig

Jasså. Då är det väl SVD som gjort en tabbe då. 20 000$ står det men antar att det ska vara 20 000 £, det blir typ 350 000 kr. Det verkar rätt kul att köra den. Vore kul om de gjorde lite tester på bana och jämförde med sportbilar. Är ju ingen idé att köpa den om man blir avhängd av en Miata eller liknande.:huvet

jävligaste är att alla importören tar in säljs på en gång..
importkillen va in med en sån där in på jobbet i förra veckan, de går på en gång tydligen...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon