Hvor er det billig for klær i Sverige?

Rieger

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
03 KTM SX 525 SM
Håper dere forstår norsken min, hvis ikke er det bare å si fra, så skal jeg skrive på engelsk.

Siden en skinndress(Alpinestar V4) koster 10 000 NOK her i Norge, tenkte jeg at jeg skulle kjøpe den i utlandet. Tenkte først på å bestille fra USA, men fant ut at det kanskje blir litt lettere å handle fra SVerige.

Noen som kan gi meg noe tips om hvor jeg kan handle fra. Trenger en butikk som kan levere til Storlien også henter jeg det der.

Skal også ha noe crossutstyr, så tar gjerne imot tips der også.

Og til slutt; har dere noen tips til nettsider hvor jeg kan finne brukte cross-sykler? Er ute etter litt større sykler(4T større enn 250ccm), gjerne KTM 525/520 eller HusabergFE650..

På forhånd takk
Håvard

BTW: Virkelig bra forum dere har :banana

Last edited:
Joda, skal jo ikke så mye til.

Kan hende jeg tar turen til Stockholm. Er det noen forhandler dere vil anbefale. Noen som gir greie rabatter dersom jeg kjøper for noen tusen kroner.

Det jeg trenger er: En skinndress, cross-sko, brynje og til min bror; en skinnjakke og cross-sko..

Blir fort noen tusen, så hadde vært greit å spart mest mulig.

Noen som har en nettside for øvrig, slik at jeg kan sammenlikne litt priser?

Rieger skrev:
Håper dere forstår norsken min, hvis ikke er det bare å si fra, så skal jeg skrive på engelsk.

Siden en skinndress(Alpinestar V4) koster 10 000 NOK her i Norge, tenkte jeg at jeg skulle kjøpe den i utlandet. Tenkte først på å bestille fra USA, men fant ut at det kanskje blir litt lettere å handle fra SVerige.

Noen som kan gi meg noe tips om hvor jeg kan handle fra. Trenger en butikk som kan levere til Storlien også henter jeg det der.

Skal også ha noe crossutstyr, så tar gjerne imot tips der også.

Og til slutt; har dere noen tips til nettsider hvor jeg kan finne brukte cross-sykler? Er ute etter litt større sykler(4T større enn 250ccm), gjerne KTM 525/520 eller HusabergFE650..

På forhånd takk
Håvard

BTW: Virkelig bra forum dere har :banana

Mina erfarenheter säger att det är dyrt i Sverige. Kollade t.ex. på ett Alpinestar Racing Replica som de inte ens ville sälja till vanliga personer här i sverige, det skulle iallafall kosta 24' skr här. Åkte man sen över till danmark får man detta ställ för 16' skr. Kolla på http://www.kjmotorcykler.dk/ jag tyckte iallafall att de hade bra pris på dyra ställ

Rieger skrev:
Joda, skal jo ikke så mye til.

Kan hende jeg tar turen til Stockholm. Er det noen forhandler dere vil anbefale. Noen som gir greie rabatter dersom jeg kjøper for noen tusen kroner.

Det jeg trenger er: En skinndress, cross-sko, brynje og til min bror; en skinnjakke og cross-sko..

Blir fort noen tusen, så hadde vært greit å spart mest mulig.

Noen som har en nettside for øvrig, slik at jeg kan sammenlikne litt priser?

Håller med Junior här, om du har möjlighet så ta dig förbi Uppsala och sväng in på Lelles, det blir nog klart enklast eftersom dom har allt du söker (utom Husan då). Gå in på siten och ladda ner deras kataloger (pdf) så kan du jämföra priser och se vad dom har.

I annat fall så finns ju även Ava MC som även dom har en hel del. Vad gäller kläder så kan dom nog fixa det mesta av det du vill ha. På hojsidan är det nog värre eftersom dom bara har Honda och Suzuki.

Vilka som är störst/billigast och som levererar till Storlien finns det nog många bud om beroende på vilka märken på utrustningen du är ute efter. Kolla in ställen som Grahns, Bruhns.com, AllRight, Hallman, Knobby, Sunbike och Touring Butiken.

Share 'n enjoy !!

Tusen takk for alle svar!! :tummenupp

Trenger ikke være i nærheten av Stockholm, men morsjan har noen slektninger der så derfor ble det litt lettere. Ska gå gjennom linkene nå.

Når det gjaldt cross sykkel så hadde jeg tenkt å kjøpe brukt. Gjerne privat. Har dere noe slikt som den norske: www.autodb.no/mc

Rieger skrev:
Tusen takk for alle svar!! :tummenupp

Trenger ikke være i nærheten av Stockholm, men morsjan har noen slektninger der så derfor ble det litt lettere. Ska gå gjennom linkene nå.

Når det gjaldt cross sykkel så hadde jeg tenkt å kjøpe brukt. Gjerne privat. Har dere noe slikt som den norske: www.autodb.no/mc

Blocket.se Där finner du nästan allt :D :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...