Hva skjer i BoTT???

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Første race til helgen og ikke noe skitsnakk fra noen?? Hvem vinner, hvem drikker mest øl (nå når jeg ikke er der?) Hvem blir beste KTM?? Hva har skjedd, stiller ingen til start:va

fattar inte iheller,,....ingen respons här, känns som bara ja varit aktiv här:va skall du köra på anderstorp?

Jag blir självklart bästa KTM (om inte Martin får tag på en ny bränslepump) :D , det är det enda jag vet :banana .

fattar inte iheller,,....ingen respons här, känns som bara ja varit aktiv här:va skall du köra på anderstorp?

Jeg har ingen sykkel:mad: Skulle fått den nye for en uke siden:huvet Men det blir jo ikke BoTT på meg iår:(

Jag blir självklart bästa KTM (om inte Martin får tag på en ny bränslepump) :D , det är det enda jag vet :banana .

Kommer det ikke flere KTM´er enn deg og Bertil i år:va

Last edited:
Jeg har ingen sykkel:mad: Skulle fått den nye for en uke siden:huvet Men det blir jo ikke BoTT på meg iår:(

Kommer det ikke flere KTM´er enn deg og Bertil i år:va

Jag vet inte, Gottis ska inte köra på Anderstorp i alla fall. I övrigt vet jag inte om det kommer någon annan på KTM.

Jag vet inte, Gottis ska inte köra på Anderstorp i alla fall. I övrigt vet jag inte om det kommer någon annan på KTM.

M. Bertisson kommer och ger dig et match med sin KTM. Varför kommer inte denne Gottis då. Vore ju trevligt med flera KTM.

Du får vä l masa dig dit och kolla Geir. Det blir säkert en massa öldrickande dom du kan vara med i.:yoparty

Last edited:
Du får vä l masa dig dit och kolla Geir. Det blir säkert en massa öldrickande dom du kan vara med i.:yoparty

Nopp - min datter konfirmeres denne helgen så her blir det festmiddag, taler og masse utgifter! Dere får ha lykke til i helgen:tummenupp Ser forøvrig ut som det blir dårlig med norbaggar i år, Dag´s R står med girkassetrøbbel og Charles er instrøktør på deb.kurs - men på den annen side det gir jo dere svensker en sjangs til ok plasseringer:arsele

fan va tråkigt utan dig-norrmannen(förnöjd).,.,tore o hans bror kommer inte iheller:mad:

Nopp - min datter konfirmeres denne helgen så her blir det festmiddag, taler og masse utgifter! Dere får ha lykke til i helgen:tummenupp Ser forøvrig ut som det blir dårlig med norbaggar i år, Dag´s R står med girkassetrøbbel og Charles er instrøktør på deb.kurs - men på den annen side det gir jo dere svensker en sjangs til ok plasseringer:arsele

Jo sportdryck måste drickas till minst kl 2 på natten.:fyllisar

Planen är att köra 2sek snabbare än alla andra (hoppas jag):arsele

Väderprognosen ser bättre ut för helgen än vad som sas tidigare i veckan :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti