HV-FBK match 4

skoteridioten skrev:
Störta loosern är tränaren i båset.

Bengt-Åke Gustafsson en looser? En av Sveriges genom tiderna bästa centrar och ishockeyspelare öht kallar du en looser. Som tränare gör han sin tredje raka SM-Final. Hans lag har slutat 1,2 och2 i Elitserien sedan han började. Det är en riktig looser det. Att du sedan verkar hata FBK så att du inte har förmåga att se någorlunda nyktert är en annan historia.

Haha, skönt att BÅ Gustafsson fick sig en puck i huvudet... givetvis så han inte gjorde sig illa utan bara grejen hehe.

Nu har två skrivit att det var skönt att BÅ fick pucken i huvudet. Vad är kul med det? Seriöst alltså. Kul är tex när de drar in Kåberg i HV-båset. Det var ju lite humor.

Samuel_LJackson skrev:
Guldet Ska Till Jönköping, Guldet Ska Till Jönköping, Guldet Ska Till Jönköping, Hej Hej Hej!!!

HAHAHAHA ...nu är du väl ändå ute o cyklar lite :va

GULDET SKA HEM, GULDET SKA HEM, GULDET SKA HEM TILL KARLSTAD IGEN!! :fakta

Bifogat

• hem igen.JPG
    hem igen.JPG
    10.1 KB · Visningar: 28
Goodstuff skrev:
Starkt att kunna erkänna det i varje fall. :hihi

Hehe jao raka puckar ;) Vad jag kanske glömde i texten var väl att det var framför allt ikväll som Bengt Åke betedde sig surt... Och det är inte första gången, det är flera gånger som han står i båset och totalt ignorerar t ex huvuddommaren, sen har dommaren i sig för mkt respekt/för lite stake/ork att tjabbla vidare om det.

Jag menade inget illa om att han fick pucken i huvudet..mer att det var lite "rätt åt han" :rolleyes:

Btw så håller jag inte på nåt utav dessa lagen... känner mer för HV helt enkelt. (känner iofs inte alls för fbk :4skrika )

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage