Huvudvärk

1 gång..

Varmkörde cykeln 1 gång under helgen och det var på lördag em. efter att jag haft isär och kollat grejorna :tungan hade den igång 4-5 min. Annars satte sig bara Robban på och rullade bort till utsläppet och stod där och varmkörde :tummenupp Även om jag tycker att tvåtakt är musik kan jag ha förståelse för att inte alla har samma smak. Ett förslag är väl att alla tvåtaktare står tillsammans i depån, då kan vi spela för varandra :lol
MVH Gull Racing // Anders

Jonte VSB R-T skrev:
Jag säger bara att om vi med våra macho rad4:or (och tvillingar) skulle börja fjantvarva skulle inte ens höra vad ni tänkte.

Ta dig ut till årsracet på Sviestad, med lite tur kan någon Linto eller MV vara där. Och de knäcker sjutton gripen i starten.

Modern radfyra låter ju ungefär lika högt och upphestande som en symaskin i slöjden...

Rolle Rotax skrev:
Ta dig ut till årsracet på Sviestad, med lite tur kan någon Linto eller MV vara där. Och de knäcker sjutton gripen i starten.

Modern radfyra låter ju ungefär lika högt och upphestande som en symaskin i slöjden...
Där har vi sköna toner, inget låter så vackert som en gammal MV :tummenupp

Rolle Rotax skrev:

Det är möjligt. Måste undersökas.

*/ ?>
Back