Huvudmunstycke i en NSf?...

Solid snake skrev:
Fan e det inte kallt o sitta på skolan? :rolleyes:

Jag hade hellre suttit i skolan.
Dryga inlägg du. :rolleyes:
Faktiskt tycker jag inte att sånthär "spam" är tråkigt.. det muntrar upp stämningen men sen ska alltid nån moderator komma och ta bort det!.
skitsnack om andra mm kan dom ju ta bort men allmänt bara som gör sighten roligare behövs inte tas bort.. :7peta

philsson skrev:
Dryga inlägg du. :rolleyes:
Faktiskt tycker jag inte att sånthär "spam" är tråkigt.. det muntrar upp stämningen men sen ska alltid nån moderator komma och ta bort det!.
skitsnack om andra mm kan dom ju ta bort men allmänt bara som gör sighten roligare behövs inte tas bort.. :7peta

Jag tycker inte det är kul..trådarna utvecklas ju bara till er lilla fritidsgård. Gissa varför ot-forumet finns?

Anton_Ljunghusen skrev:
Jag tycker inte det är kul..trådarna utvecklas ju bara till er lilla fritidsgård. Gissa varför ot-forumet finns?
Ibland tar ni bort inlägg så att man blir sur. helt onödigt.

Är väl kanske fel tråd att ta det här i :rolleyes:
Men varför snacka ert "pözzsnack" i en tråd som handlar om munstycke till en hoj????

Solid snake skrev:
Precis, jag vill veta vad folk skriver! :4skrika
Ibland är det faktiskt väldigt jobbigt.. man diskutterar nåt litet som faktiskt INTE sabbar tråden och så är svaret borta.. man ser att personen i fråga har svara men så ser man att. "inlägger borttaget.."... När man skriver sånna trevliga inlägg utanför 125 delen så försvinner dom aldrig. :7peta
sånna trevliga inlägg du vet.. ni moderators får lära er va som är skräp och inte borde vara med mot vad som är onödigt att ta bort.

philsson skrev:
Ibland är det faktiskt väldigt jobbigt.. man diskutterar nåt litet som faktiskt INTE sabbar tråden och så är svaret borta.. man ser att personen i fråga har svara men så ser man att. "inlägger borttaget.."... När man skriver sånna trevliga inlägg utanför 125 delen så försvinner dom aldrig. :7peta
sånna trevliga inlägg du vet.. ni moderators får lära er va som är skräp och inte borde vara med mot vad som är onödigt att ta bort.

Ok ska låta dom stå kvar sålänge det inte utvecklas till en diskution (mer än 2 "spaminlägg") som handlar om nåt helt annat än topic
nog om det här nu

edit: således det inte är idiotinlägg

Anton_Ljunghusen skrev:
Ok ska låta dom stå kvar sålänge det inte utvecklas till en diskution (mer än 2 "spaminlägg") som handlar om nåt helt annat än topic
nog om det här nu

edit: således det inte är idiotinlägg
Jättebra.. nu lägger vi ner det.. tack för den. :tummenupp
Åter till topic. :hihi Orkar verkligen inte mäta munstycket.. :4skrika
Råkar faktiskt vara så att jag itne har nåt sjutmått så jag är inte säker på att det är 6 eller 5mm.. nån som vet?.

philsson skrev:
Jättebra.. nu lägger vi ner det.. tack för den. :tummenupp
Åter till topic. :hihi Orkar verkligen inte mäta munstycket.. :4skrika
Råkar faktiskt vara så att jag itne har nåt sjutmått så jag är inte säker på att det är 6 eller 5mm.. nån som vet?.

Det går faktiskt att mäta med linjal ;)

Anton_Ljunghusen skrev:
Det går faktiskt att mäta med linjal ;)
Jo det går men jag vet inte om jag missar en milimeter.. provat det annars.. men jag är väl puckad . :3freak
Beställde i alla fall ett 5mm.. kostar ju endå bara 30kr.. så jag märker väl imorn/på fredag om det passade.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...