Husqvarnas nya RR

Den såg sexig ut! Men svingen såg onekligen kort ut eller lurar man sig av att det är en groteskt lång bakskärm månntro? Annars så lär det vara bra wheelande i starterna med den där...

Ja det gröna ska bort. Men annars är väl rött och vitt HVA´s orginalfärger från allra första början, i tävlingssammanhang då alltså.
Jävligt läcker hoj annars.

Lobo Gixxer skrev:
Ja det gröna ska bort. Men annars är väl rött och vitt HVA´s orginalfärger från allra första början, i tävlingssammanhang då alltså.
.
Stämmer bra.

Om det suttit en 630 i hade det varit klart intressant

Anledningen till att svingen ser kort ut är nog att hjulet är minder är ett crosshjul i diameter och barskärmen är ju samma som till crossen. Den var ju bra jäkla grym alltså ruskigt kaxig design

Men visst är gaffelvinkeln brantare också? Ser onekligen mycket kortare ut än en standard SM

Ja gaffelvinkeln är brantare + att den är justerbar

PåVeN skrev:
Ja gaffelvinkeln är brantare + att den är justerbar
Är rake = gaffelvinkel????
Verkar inte troligt att man kan justera gaffelvinkeln va?!

Är det däremot justerbar offset är jag med (det kan jag på min husa som standard).
I övrigt är det väl inte så mkt som är speciellt med den?? Röda hjul, annan gaffel, Arrow-system och motorn verkar lite vässad men vad kostar den då??

Visst, den är faktiskt snygg, jag tycker den italienska flaggan är läcker och fler tillverkare borde släppa "RR"-versioner men jag stämmer (ännu) inte in i den totala hyllningskören. Men blir gärna övertalad :)

Ser ut om en moppe! :D Men det är i dessa sammanhang något positivt - lätt och snabbsvängd som f_n. Nu väntar jag bara på när KTM ska få tummen ur och göra en Factory Replica av 450 och 525-sortimentet...

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back