Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tysken skrev:Hur är driftsäkerheten på denna hoj? Är det en helt ny motor eller bygger den på deras gamla, beprövade botten?
Skillnader mellan 04-05?
Annat matnyttigt om modellen?
rejser skrev:jag vet en som kommer svara snart iaf![]()
de är lite tyngre och lite slöare än motsvarande japs 250f .
SM 570 RR skrev:Tvärtom var det väl?![]()
Vart har du sett dom siffrorna?rejser skrev:Nej, precis som med de flesta andra husky så ligger även denna hoj lite efter i effekt![]()
SM 570 RR skrev:Vart har du sett dom siffrorna?![]()
Om vi pratar enduro då?rejser skrev:om vi pratar TC 250/450 så har jag läst det i MXA bla.
SM 570 RR skrev:Om vi pratar enduro då?
jra_racing skrev:interessant att det genast krankas ner på effekten på hva vi körde lite bänk i våras och då drog hva bättre från botten och hade andvändbar effekt ca 2000varv längre än japsarna så där tar ni er i nattmössan..............Och MXA brukar säga saker om de europeiska hojarna kontra japs men de är så enkelspåriga och tycker typ att den hoj som vinner nationals och sx är bäst
Då kan jag glädja dig med att de fjädringskomponenter som sitter på (sachs och Marscozzie) är jätte fina och kräver från andra märken(Ktm, yamaha och Honda) Ingen ombyggnad eller något annat bara köra. Och chassiet måste du prova otroligt smidigt men ändå stadigt så med denna lilla hoj orkar du åka längre och kan ha en högre kurvhastighet än med kubikstarkare hojar och det tjänar man på i längdenTysken skrev:Effekten skiter jag fullständigt i, det har jag så det räcker och blir över nu och det är inte kul när det är knixigt och jävligt, bara irriterande och krävande för kropp och kondition.
Vrid kan vara kul att ha i en skog däremot men framförallt ett bra chassie.
jra_racing skrev:Då kan jag glädja dig med att de fjädringskomponenter som sitter på (sachs och Marscozzie) är jätte fina och kräver från andra märken(Ktm, yamaha och Honda) Ingen ombyggnad eller något annat bara köra. Och chassiet måste du prova otroligt smidigt men ändå stadigt så med denna lilla hoj orkar du åka längre och kan ha en högre kurvhastighet än med kubikstarkare hojar och det tjänar man på i längden![]()
Japp det är samma gaffel innanmätet och lite annat har ju blivit uppdaterat annars sammaTysken skrev:Bra där! Det var exakt det jag behövde höra för att övertyga mitt veliga sinne att det är just en sån jag ska ha![]()
Är det samma typ av Marzocchi Shiver som sitter på min 610?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |