Husqvarna supermotard....?

Super motard?

Jag ska också köpa en motard, men jag tror att det blir en XR 600 med 17" , den är ju inte speciellt extrem men man får "mätta mun efter mage" eller vad det heter när man inte har så mycket pengar... Sedan är det väl en bra hoj att lära sig wheela med?

electronaut skrev:
Effekten finns i 450´n men man måste gasa en del för att märka det. Inte samma bottenvrid som på en större maskin, så man kan ju alltid köra på högre växlar eller dreva.

Jag funderade också på husqvarna innan men köpte en honda istället. Reservdelar är ett stort problem eftersom det inte finns så många återförsäljare osv. och att dom måste beställa grejer från italien :rolleyes: Kvalitén är det inget större fel på tror jag. Det rullar en sm-moddad 610te på gatorna här i karlstad och den verkar ha varit med ett tag med tanke på hur den ser ut. Grymt skön maskin.. Coolare i verkligheten än vad som syns på foto.

Inga som helst problem med väntetid på reservdelar.

Re: Super motard?

Tzr_andreas skrev:
Jag ska också köpa en motard, men jag tror att det blir en XR 600 med 17" , den är ju inte speciellt extrem men man får "mätta mun efter mage" eller vad det heter när man inte har så mycket pengar... Sedan är det väl en bra hoj att lära sig wheela med?

XRen är trött men går ändå upp på slangen på 1-3 utan probs. Hade en i 5 veckor, 3 veckor stod den på verkstad. Köp dig nåt annat är mitt tips iaf. Tror du tröttnar ganska fort. Finns säkert dom som säger tvärtemot också.

Dock hade jag offroadhjul på min.

Back