Husqvarna SM570R

dukeIIfbg

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2004
Hoj
KTM 950 SUMO
Ja har idag en ktm 660 04a men ja kanske ska byta den mot en hussky sm570r 04a båda har gått ca 160mil vad tror alla ni där ute om de kommer ja att bli lika nöjd med hussky som ja är med 660?? hur är de med efekten på hyssky 04a någon som vet lite mer exakt hur mycke de skiljer?? plus alla andra för o emot fel free speak your mind!!!!!

tack på för hand!!

Tjenare :hej , jag e nyreggad sh:are fastän jag besökt forumet regelbundet de två senaste två månaderna.
Hade en KTM 640 som jag var helnöjd med fast är nu på jakt efter en ny maskin. Jag har ganska bra koll på Husa 650 och Crf 450, vilket är bland dom två hojar jag funderar på, men skulle vilja ha ett par frågor besvarade angående
Husky SM 570 R som är den tredje hojen jag e intresserad av:

1. Är det någon här på forumet som har någon erfarenhet av
TROLLHÄTTANS MC? Har ju hört mycket gott om Halvards Motor, men eftersom Eskilstuna är en bra bit från Göteborg så är det Trollhättan som gäller. Vill helst att saker & ting ska gå så smidigt som möjligt ifall det blir en fabriksny Husky :yoparty

2. Hur e det med hållbarheten på 570:n? Krävs det någon omfattande renovering på Huskyn efter ett x antal timmar, eller är det bara olje- & luftfilterbyte, och att ställa om ventilerna som gäller?

Tack på förhand :Bugar

dukeIIfbg skrev:
Ja har idag en ktm 660 04a men ja kanske ska byta den mot en hussky sm570r 04a båda har gått ca 160mil vad tror alla ni där ute om de kommer ja att bli lika nöjd med hussky som ja är med 660?? hur är de med efekten på hyssky 04a någon som vet lite mer exakt hur mycke de skiljer?? plus alla andra för o emot fel free speak your mind!!!!!

tack på för hand!!

Detta finns besvarat sedan tidigare, sök på smr 570!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back