Husqvarna SM 510R????

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Nån som vet något om Husqvarna SM 510R?
Hittade annons på blocket http://www.blocket.se/vi/12336103.htm?ca=11_s
Ser jävligt nice ut tycker jag.
Nån som har koll på hk, vikt? Kvalitén ska jag va bra på husqvarna.
Jag är mest inne på husaberg 650 men det känns som att en sån här husqvarna kanske skulle kunna va ett alternativ.

Slå till! Annars gör jag det... ;)

Är jäkligt sugen på Husqvarna jag med, det blir nog till att byta KTM:en mot en sån nån gång tror jag. Riktigt snygga hojar också.

Jag byter ju hojar hela tiden så det blir lite trådar :-)
Alltid nice att få lite feedback angående hojarna på sh först innan man slår till. Just denna husqvarna finns nästan bara en på blocket så det är ju lite ovanligare.

jag vet inte om jag är blind men jag hittar inga effektuppgifter. effekt vägar tungt i mitt hojval :D

Last edited:
men om du nu är så seriöst intresserad av den, varför ringer du inte till ägaren och frågar hur många hk den har och om den går att stegra med på trean:)

men om du nu är så seriöst intresserad av den, varför ringer du inte till ägaren och frågar hur många hk den har och om den går att stegra med på trean:)

för att folk som ska sälja saker ljuger om det mesta. det är i alla fall min erfarenhet. har du inte läst tråden där jag hade snackat med husqvarna försäljare? var väl knappt ett enda ord han sa som var sant.

Har för mig det är 53hk på bakhjulet. Skulle tro att husan har några hästar till, men 510:an är ju bara på 501cc mot för husans 630cc.

för att folk som ska sälja saker ljuger om det mesta. det är i alla fall min erfarenhet. har du inte läst tråden där jag hade snackat med husqvarna försäljare? var väl knappt ett enda ord han sa som var sant.

reg nr och vv, om den nu inte är strypt.. men du kan ju inte utgå ifrån att folk alltid ljuger för dig.. man kan ju ringa och höra med han.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D