Husqvarna SM 125

• Thread starter Thread starter Paradoxy
  • Start date Start date
Köööööp, husqvarna är fina grejjer det, är riktigt nöjd med min, även om det är en landsvägsreggad enduro :tummenupp

Synd bara att dom, enligt mig, har gjort en så jäkla ful kylvinge 00 o frammåt, gillar det inte alls, mycket snyggare när det gula går hel vägen ner liksom, nu går det ju bara rakt fram, o nedanfördär är det mattsvart... På den svarta gör det väll inte så mkt, men på den gula modellen tycker jag det ser helkonstigt ut... tur att man har årsmodellen innan det kom, haha :D

KalleNorton skrev:
das ist nicht für import zu Sverige, aber im deutchland sie kan kaufe ist.

http://www.mobile.de/

Det var ju synd, men vadå inte importera? Kan man inte importera allt?
Finns det ingen som köper in dom i sverige? Nåt företag borde kunna göra det.

Tillexempel dom som tar in crossarna till sverige borde kunna ta in dom...

Paradoxy skrev:
Det var ju synd, men vadå inte importera? Kan man inte importera allt?
Finns det ingen som köper in dom i sverige? Nåt företag borde kunna göra det.

Tillexempel dom som tar in crossarna till sverige borde kunna ta in dom...
Jo, det går att importera dom till Sverige, men det är ingen som gör det. Fram till 1999 eller 2000 importerades dom till Sverige, så du kan ju köpa en begangnad, fast då får du förmodligen inte SM-hjul, eftersom det inte var så vanligt då. Dom började säljas 1994 eller 1995, så det borde inte vara allt för svårt att hitta en. WRE heter offroadmodellen.

Glöm inte att du måste sätta i kvastskaft istället för dämpare på sm125:an. Hehe nemen hårdare dämpare har du på en sm :)

Last edited:
Okej, men hur gör man för att importera då? Kostar det mycket?

Letade efter den på mobile.de men jag hittade inget, nån som vet vad jag ska söka på?.

Paradoxy skrev:
Okej, men hur gör man för att importera då? Kostar det mycket?

Letade efter den på mobile.de men jag hittade inget, nån som vet vad jag ska söka på?.

du får åka ner och hämta den hos en handlare. Du måste välja tyskland som land annars hittar du inget.

Räkna med minst 5000kr

Det finns ju butiker som tar in husqvarna, kolla på dealers på deras hemsida... Finns ett gäng... Vad är skillnaden på dealers och importers? dealers säljer kanske bara delar?

NSR_Martin skrev:
Det finns ju butiker som tar in husqvarna, kolla på dealers på deras hemsida... Finns ett gäng... Vad är skillnaden på dealers och importers? dealers säljer kanske bara delar?

Hmm, när jag tog det så kom det inte upp någonting.

Fast det kanske är för att datorn är helt :3freak Testar igen

KalleNorton skrev:
Jo, det går att importera dom till Sverige, men det är ingen som gör det. Fram till 1999 eller 2000 importerades dom till Sverige, så du kan ju köpa en begangnad, fast då får du förmodligen inte SM-hjul, eftersom det inte var så vanligt då. Dom började säljas 1994 eller 1995, så det borde inte vara allt för svårt att hitta en. WRE heter offroadmodellen.

Lol säger jag bara. Svenskt märke från början som inte kan köpas i sverige? låter sjukt ju.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...