Husqvarna sm 125 s

Replica

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
Harley-Davidson XL1200L -07
Hejsan!
Jag sökte efter lite fakta om Husqvarna sm 125 s men hittade inte så mycket på detta forum. Jag undrar säljs dom i sverige ? Eller måste man importera den från tyskland ? Vad kostar det att importera förrutom motorcykelkostnaden ?

Tacksam för svar !

Hmm...

Har för mig att man måste importera, är dock långt ifrån säker.
Jag har sett en video med den från en Italiensk motard sida, den såg ut att pinna på riktigt ba faktiskt. Även om chauffören var helt talanglös..

Jag vill också se filmen ! Sökte nyss på google men hittade ingen..

Någon som vet om denna mc är lika känslig som gasgas för att köra på motorväg t.ex ?

Offroadmodellen (WRE) såldes i några år i Sverige under mitten/slutet av 90-talet, tror det var 98 när Husqvarna även började tillverka motarder, av WRE:n. Tyvär slutade Husqvarna sälja modellen i Sverige 99.

KalleNorton skrev:
Offroadmodellen (WRE) såldes i några år i Sverige under mitten/slutet av 90-talet, tror det var 98 när Husqvarna även började tillverka motarder, av WRE:n. Tyvär slutade Husqvarna sälja modellen i Sverige 99.

Så om man vill köpa en sån måste man importera den från tyskland ?

stoooffe skrev:

Alltså, det orkar jag faktiskt inte..

Det är ett forum där allt står på Italienska! Jag hittade den genom ett knapptryck på rätt länk :hihi

Jag har hittat till 125cc forumet på siten iallafall:
Ultramotard 125cc

Står faktiskt mycket nyttiga saker där, ändock på fel språk men vem fan bryr sig? :huvet

Jaja, lycka till med letandet och länka gärna till den när den är hittad, så jag också kan kika lite :tungan

Svanen skrev:
Alltså, det orkar jag faktiskt inte..

Det är ett forum där allt står på Italienska! Jag hittade den genom ett knapptryck på rätt länk :hihi

Jag har hittat till 125cc forumet på siten iallafall:
Ultramotard 125cc

Står faktiskt mycket nyttiga saker där, ändock på fel språk men vem fan bryr sig? :huvet

Jaja, lycka till med letandet och länka gärna till den när den är hittad, så jag också kan kika lite :tungan

Haha jag letar för fullt nu:P Någon som hittar den ? Vad heter film på italienska ? :P

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back