Husqvarna SM 125 S

huskyn är en gammal modell, så den finns begagnad i andra länder, men vad jag vet så har den aldrig sålts i Sverige. I höstas när jag hämtade hojen från service hos halvardssons mc(?) i eskilstuna (de säljer husqvarna), så sa ägaren att de inte tog in sm 125.
/Ludde

0nicke0 skrev:
GG e fan snyggare en polare till mig ska ha en.. jag vill inte ha samma hoj som polarna kul att komma på lite olika :yoparty

Spelar inge roll hur mång asom har den, har man pengar så ska man köpa en för en GASGAS 125 SM är en hoj i sin egen klass.

Jo Gas Gas Sm är en hoj i sin egen klass men hur är det med kvaliten, förutom Öhlins dämpare å så? Min polare hade en Gas Gas EC 50 moppe den gjorde inget annat än jävlades, en massa fel hela tiden!

EazyD skrev:
Spelar inge roll hur mång asom har den, har man pengar så ska man köpa en för en GASGAS 125 SM är en hoj i sin egen klass.

ah det är jöö de att de e så jävla dyr för en sketen 125 :a

0nicke0 skrev:
ah det är jöö de att de e så jävla dyr för en sketen 125 :a

Det är inte dyrt, man får valuta för pengarna.
Istället för att ge 50000kr för en Hqva så lägger jag hellre på 10000kr och köper en GG.

Last edited:
EazyD skrev:
Det är inte dyrt, man får valuta för pengarna.
Istället för att ge 50000kr för en Hqva så lägger jag hellre på 10000kr och köper en GG.

vilket I-lands problem.... :hihi

Valle87 skrev:
Håller med GG e mycket snyggare och MYCKET DYRARE!

Mycket dyrare? När ja ringde till en husky återförsäljare så sa han att en ny husqvarna sm 125 skulle kosta 60tusen ny... och gas gas sm 125 koster väll också typ 60tusen väll? :va

Valle87 skrev:
Jo Gas Gas Sm är en hoj i sin egen klass men hur är det med kvaliten, förutom Öhlins dämpare å så? Min polare hade en Gas Gas EC 50 moppe den gjorde inget annat än jävlades, en massa fel hela tiden!

Ja känner en kille som har en GG EC 50 och han verkligen kört skiten ur den, typ 1000mil och aldrig byt olja lr något och den går fortfarande perfekt... tror din polare har fått sig ett sånt därnt måndags ex :tummenupp

Last edited:
kylskap skrev:
Mycket dyrare? När ja ringde till en husky återförsäljare så sa han att en ny husqvarna sm 125 skulle kosta 60tusen ny... och gas gas sm 125 koster väll också typ 60tusen väll? :va

Ja känner en kille som har en GG EC 50 och han verkligen kört skiten ur den, typ 1000mil och aldrig byt olja lr något och den går fortfarande perfekt... tror din polare har fått sig ett sånt därnt måndags ex :tummenupp
I finland kostar husqvarna sm125 5300€ å gasgas sm125 7000€

Jo antagligen ett Måndags ex. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma