Husqvarna FE501s

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Funderar på att slå till på en ny dualsport för bus i öknen och stigkörning i Kalifornien. Nu är iofs denna modellen ny för i år, men tänkte ändå höra om någon har erfarenheter av hojen, eller av tidigare versioner.

Valet står annars mellan denna, eller en överbliven 2019.

Vad tror ni? KTM går bort, då polaren har en EXC500 och jag kan inte erkänna att det är en alldeles fantastiskt rolig hoj (vilket det är)

Ett absolut måste är att sätta på ordentlig hasplåt och länkage-skydd. Tog ut min innan jag fått min hasplåt och körde extremt försiktigt. Tog fan inte 5 minuter innan plastbiten som sitter original ramlade av :brynad

Ett absolut måste är att sätta på ordentlig hasplåt och länkage-skydd. Tog ut min innan jag fått min hasplåt och körde extremt försiktigt. Tog fan inte 5 minuter innan plastbiten som sitter original ramlade av :brynad

Lägger det på önskelistan!

Jag hade en -17 innan som jag var väldigt nöjd med sedan jag fixat lite med gaffeln.Inga problem med hasplåt eller något annat heller för den delen.
2020 är det mesta uppdaterat och några kg till bortskalat,enda nackdelen är väl att det inte går att montera kick längre om man nu skulle vara intresserad av det.

Jag hade en -17 innan som jag var väldigt nöjd med sedan jag fixat lite med gaffeln.Inga problem med hasplåt eller något annat heller för den delen.
2020 är det mesta uppdaterat och några kg till bortskalat,enda nackdelen är väl att det inte går att montera kick längre om man nu skulle vara intresserad av det.

Låter bra, tack!

Nu står det en hemma. Tack för tips och input!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back