Husqvarna 610 som motard?

Med tanke på att 610'an skulle ha en slö motor, skulle jag vilja berätta att det är en av de hojar som inte bara är starka, utan oxå har enorm trim potensial... De gamla hojarna hade inbyggd traction-control eftersom de var så starka att de slirade när man drog fullt :D . Förvisso är bergaren lättare, men hva'n hå¨ller 1000ggr bättre! Det är världens snabbaste traktor, håller för allt! :yoparty :Bugar
 
Chris Husky skrev:
Kan vi sluta blanda ihop te/tc610 & sm610s? :tungan


Ja man börjar nästan häpna. Att det ska vara så svårt att hålla isär modellerna.
En Saab 9-3s och en Saab 9-3 Viggen har fan mer gemensamt än en TC610 och en SM610s...

Daniel...
 
Det kommer jag att kunna svara på om några veckor... Men det ska inte vara några juridiska problem så länge den inte är nyare än -99 nyare modeller än så gäller andra eu regler för så där måste du ha ett intyg ifrån Husqvarna och det har inte husqvarna för sina TC 610 eller TE 610 modeller.
 
Kurben skrev:
Det kommer jag att kunna svara på om några veckor... Men det ska inte vara några juridiska problem så länge den inte är nyare än -99 nyare modeller än så gäller andra eu regler för så där måste du ha ett intyg ifrån Husqvarna och det har inte husqvarna för sina TC 610 eller TE 610 modeller.



Låter bra det.
Nope inte nyare än 99.
Kollade in på din sida, kommer att följa utvecklingen med tok intresse....
Messa gärna hur det gick med reggningen..
 
Kan man dynga på elstarten från S eller TE-E på en TE610?
Vart skaffar jag dessa bredare gaffelkronor?
Måste jag ha dessa på en TE-610 `00 om jag ska ha motardsvålar???
 
RacerX skrev:
Med tanke på att 610'an skulle ha en slö motor, skulle jag vilja berätta att det är en av de hojar som inte bara är starka, utan oxå har enorm trim potensial... De gamla hojarna hade inbyggd traction-control eftersom de var så starka att de slirade när man drog fullt :D . Förvisso är bergaren lättare, men hva'n hå¨ller 1000ggr bättre! Det är världens snabbaste traktor, håller för allt! :yoparty :Bugar

Bland det dummaste hittils...enda anledningen till att kopplingen håller är förmodligen att veven gått av...och skulle veven hålla så är det för att vipporna gått av så skitet bara står där och ser dumt ut...skulle mot förmodan även vipporna hålla så är det för att kickaxeln gått av för 5 gången...eller kopplingskorgen exploderat...eller vipporna brustit igen....eller ...fyfan...vi hade ett par stycken i teamet av nån outgrundlig jävla anledning...måtte varit kraftigt berusad när jag gick med på det...Efter att ingen av dem kommit en hel träning eller heat i 5 månader tog hva äntligen tillbaks dem j***a porthållarna...det funkade dem till..
Sen bytte vi tillbaka till KTM/Husaberg och har haft 2 ras på ktm och inte minsta prob med husaberg. HVA :kocko Glömmer aldrig när jag och Jonny Lindhe fick 2 610'or och 2 125'or för att testa på saxtorp en vecka för ett tag sen...efter 2 timmar hade vi inga 610-or kvar...då hade dem rasat av olika anledningar samt bägge 125'orna hade gett upp...den ena nöp och den andra rasade lådan på... :huvet Har en kompanjon/mkt god vän som bygger i stort sett alla sidvagnscross motorer (4-takt)som går i europa..han älskar hva..sjukt vad pengar han drar in på att renovera ras... :rofl
 
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top