dragster17
Ny medlem
Behöver råd, funderar på köpa en Husqvarna 610 -00 motard och har för avsikt och pendla med den till och från jobb- dvs 4 mil per dag. E det bra hoj för etta ändamål???
tacksam för svar
s.s
tacksam för svar
s.s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rgv250 skrev:2092725Behöver råd, funderar på köpa en Husqvarna 610 -00 motard och har för avsikt och pendla med den till och från jobb- dvs 4 mil per dag. E det bra hoj för etta ändamål???
tacksam för svar
s.s
Inga kommentarerrgv250 skrev:2092725Behöver råd, funderar på köpa en Husqvarna 610 -00 motard och har för avsikt och pendla med den till och från jobb- dvs 4 mil per dag. E det bra hoj för etta ändamål???
tacksam för svar
s.s
rgv250 skrev:2092725Behöver råd, funderar på köpa en Husqvarna 610 -00 motard och har för avsikt och pendla med den till och från jobb- dvs 4 mil per dag. E det bra hoj för etta ändamål???
tacksam för svar
s.s
rgv250 skrev:2109460Det e en husqvarna 610 SM, hur e service intervallen på sådan hoj???
cone skrev:2109601Jag sitter o sneglar på WR450.
Den tror jag kan funka både till lite små pendlande + grus och ban åka.
Den borde ialla fall vara lite mer karaktär i en sån är in min nuvarande XT660
Ursäkta att jag kapade tråden lite.
Ja, du har säkert rätt.....att endast pendla varje dag är nog kanske inte så skoj / billigt.Blip skrev:2109632Du är ursäktad, men hur får man för sig att WR450 är en lämplig pendlarhoj? Det är ju en ren endurohoj med service därefter. Den går säkert att pendla med (ett tag) men milkostnaden lär bli dryg i långa loppet.
Är det en 610 sm eller en 610 sms? Det är rätt stor skillnad på dom modellerna.rgv250 skrev:2109460Det e en husqvarna 610 SM, hur e service intervallen på sådan hoj???
PåVeN skrev:2111499Är det en 610 sm eller en 610 sms? Det är rätt stor skillnad på dom modellerna.
jag är inte säker men av vad jag har hört så har den serviceintervaller som en ktm ungefärrgv250 skrev:2118476det e 610 sm -00, e det inte bra eller e det bättre??
Har du kört RGV250 tidigare så kanske du är van att meka.rgv250 skrev:2118476det e 610 sm -00, e det inte bra eller e det bättre??
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |