husqvarna 570 rr

Jag har EV. en till salu. När den är tillbaka är motorn överkikad och veven balanserad. Ska bara sätta ihop den i så fall...

Säljes pga. byte till 450 klassen är det tänkt... (givetvis fortfarande på husky isf...)

mr_rockster skrev:
Jag har EV. en till salu. När den är tillbaka är motorn överkikad och veven balanserad. Ska bara sätta ihop den i så fall...

Säljes pga. byte till 450 klassen är det tänkt... (givetvis fortfarande på husky isf...)
Är sugen själv... :whip :kär

Bifogat

• husky.jpg
    husky.jpg
    69.5 KB · Visningar: 242
mr_rockster skrev:
Polaren fick hem sin 510:a häromdagen... Provade den lite på gatan. Den gick inte dåligt ;).. riktigt jäkla fin!

kimpingpong eller?
han skulle köpa två yrade han om på kinnekulle.

rejser skrev:
kimpingpong eller?
han skulle köpa två yrade han om på kinnekulle.
kimpingpong ja ;). Han har fått hem motarden. Köper nog en enduro som har gått 5 timmar verkar det som också...

Lånar tråden...
Sa eventuellt inskaffa en 570RR. Hade sporthoj innan och min fråga är..kommer farsgubben(lånar hoj av mej i bland) skaka sönder när han ska ut på sina fem mils åk?

hompa skrev:
Lånar tråden...
Sa eventuellt inskaffa en 570RR. Hade sporthoj innan och min fråga är..kommer farsgubben(lånar hoj av mej i bland) skaka sönder när han ska ut på sina fem mils åk?
eeeee ja

hompa skrev:
haha äre så pass illa...så säjer ja inget till han då :tummenupp

Ja visst, fem mil kan han väl åka, men räkna med en far som kommer hem med filmjölkspåsar till armar och en stjärt :arsele som känns som en stubbe på 5x5x3 meter. Men annars går det bra.

Då ska han nog ha en touringhoj typ lc4 honda 650 eller nåt...
Se till att gubben provar en först.
Det är en banhoj...

mr_rockster skrev:

Ska du köpa en ny 450 elller hade du tänkt dej en begangnad?
Har faktist inte sett många begangande 450:or.. är det så nöjda kunder eller köper folk dem inte?

Och Husa-ägare.. kom inte med någon jobbig husa-kommentar :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...