Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marals76 skrev:Verkligen fula![]()
Visst ska cyklarna väga lite men vad fan lite plast kan de väl behålla så cykeln får lite former
Coola Ola skrev:Tycker Hva är bra mycket snyggare än Husa iaf som ju annars har ungefär lika stor mängd plast. Apropå det, hur kommer det sig att så få åker Husqvarna? Är de mycket dyrare i inköp än Husaberg? Service är väl ungefär lika på en Husa som Hva (ok, visst, det finns olika motorer med olika trimgrad men generellt sett)?. Svårare att lv-regga Hva? Dyrare reservdelar?
Backupen på delar är lika stor som husaberg har.OlleR skrev:Tycker oxo de är väldigt snygga, skulle lätt äga en ifall de var vanligare å billigare begagnat samt hade lite bättre backup i sverige
*Edit: Vad har vi hittat som e nytt då? :>
Detta är racing det.... Gillas skarpt.Supermoto skrev:Tyvärr bara MX & enduro plus att allt är på italienska. Men det ska väl glädja nån hoppas jag...
HVA 2005
tycon1 skrev:Tycker dom var riktigt snygga!!!
EDIT: tänk att få göra en SM av dom där...fyfan vad sjukt snyggt det skulle bli!
Ah oki, det går alltså få tag på delar utav alla som säljer husqvarna oavsätt om det är gräsklippare eller motorcyklar? Trodde det var delat? Jag har inte sett nån som är återförsäljare för husky här runt där jag bor men jag ber om förlåtelse ifall det nu är så.SM 570 RR skrev:Backupen på delar är lika stor som husaberg har.
Vad som är nytt ? Det mesta typ.
Chris Husky skrev:Kommer sannolikt en SM450R som bygger på samma hoj
OlleR skrev:Ah oki, det går alltså få tag på delar utav alla som säljer husqvarna oavsätt om det är gräsklippare eller motorcyklar?
.
Halvards och Knåda Sport är dom enda firmorna du behöver lägga till i telefonboken om du tänker skaffa Husqvarna.Knåda är kanon på Husaberg och KTM-delar ocksåOlleR skrev:Ah oki, det går alltså få tag på delar utav alla som säljer husqvarna oavsätt om det är gräsklippare eller motorcyklar? Trodde det var delat? Jag har inte sett nån som är återförsäljare för husky här runt där jag bor men jag ber om förlåtelse ifall det nu är så.
Åh, tackar! Kan ju hända att det blir en sån om man ska mäta sig i SM nästa år ;PBusaberg skrev:Halvards och Knåda Sport är dom enda firmorna du behöver lägga till i telefonboken om du tänker skaffa Husqvarna.Knåda är kanon på Husaberg och KTM-delar också0271/34075
kiko skrev:Den finns väl redan ... de testade en sådan mot Husa 450 för något nummer sedan i SMM![]()

SM 570 RR skrev:kommer en större åxå, med nya rovan.![]()
Dock dyr
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |