Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JB74 skrev:Är på gång att inskaffa ett verktyg för asfalt och grus, någon som har lite info om husqvarna 510 smr? Och hur den står sig mot en KTM 525 EXC?
Eller är inget av dom att rekommendera?
Hälsn.
Är det Huskyn som är järnspis eftersom den är tyngstBåtsman skrev:Katt vs järnspis.
Köp husqvarnan , det är ju inge snack.
![]()
OlleR skrev:Husky är som Ducati, man måste inbilla sig att det är något speciellt med dem för att köpa en, och sen är alla andra märken skit efter det. Speciellt japanare.
Haha, nä kunde bara inte hålla mig![]()
Båda är nog fina hojjar, excn tycker jag har tråkig karaktär och är dessutom en skogscykel från början medans huskyn redan är klar för att köras på asfalt. Är det samma prislapp och du vet vad du vill åka med dem så är det bara välja utifrån det. Excn är en skitbra hoj i skogen om det är det du är ute efter. Äre supermoto köp huskyn.
Då är KTM uteslutet dåDR-Zätare skrev:Glöm inte att ta med handlaren i bilden också. Med tanke på hur hög standard så gott som alla hojar på marknaden håller idag så tar jag med handlaren också i ekvationen. Om jag vet att den ena handlaren har bra lagerhållning med reservdelar, ställer upp om det är några problem och allmänt behandlar mig som en kund och inte som ett nödvändigt ont som han måste ha kontakt med under vardagarna för att han ska kunna köra hoj billigt på helgerna så kan det betyda nästan lika mycket för mig som hojen i sig.
//Eric
jra_racing skrev:Enligt Bikes Master endurotest så var ju 510:an 7hk starkare än 525:an och det är ju samma motor i motarderna. Detta ska kanske tas med en nypa salt men när jag åkte motard i våras så var det mer klipp i 510:an än polarnas 525r den drar nästan jämt med den där gula fd svenskbyggda motarden på 650cc som jag inte vill nämna namnet på. ända tills utväxlingen tog slut och den inte gick fortare då gick den gula ca 10km/h mer men så skiljer det ju 148cc. Och det går om man vill plocka ut nästan 10hk till i 510:an med ganska enkla medel då snackar jag årsmod 05. 06 blir ännu värre med andra kammar och större ventiler etc etc. När vi snackade med fabriken var dom ganska stolta över att så konstatera att dom fått bra snurr i nya årsmodellen.
Dessutom så finns ju Halvardsmotor och där finns nästan allt i lager kan du inte komma ditt skickas det på postorder och du har det i handen dagen efter
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |