Husdjur??

SoNiC_86 skrev:
Eisbaer, sötaste kissarna jag sett fan , fick bli mina nya wallpapers :)

Snyggt fotat också!

/tompa

Hah, ja men det är förvånansvärt ofta som de lägger sig i en sån där "foto-vänlig" position =)

Här är mitt, NOT!!!!!! Man vet inte om man ska döda den för dess egen skulle eller omgivningens...

Bifogat

• 25757_shl_s.jpg
    25757_shl_s.jpg
    69.8 KB · Visningar: 216
my little kamrat in arms =)

en brun dobermann ;)

Bifogat

• fod00003.jpg
    fod00003.jpg
    117.2 KB · Visningar: 203
Här ser vi en som vänder ryggen åt Sporthoj och sover trots att musen ligger mitt framför nästan på henne.

Bifogat

• musvaktaren.jpg
    musvaktaren.jpg
    73.5 KB · Visningar: 182
Hjalle e 3,5 månader och nu är det här det enda vi ser av honom..
Picture%20046.jpg

Last edited:
Min havremoppe(en av dom).. massor med hästkrafter :D .. e bra att på eget initiativ göra "wheelisar o stoppisar" i kombination så matte får svårt att sitta kvar.. Helt underbar kille med massor av humor..(tycker åtminstone han själv..) :cool:

Bifogat

• 151-5111_imgwille.jpg
    151-5111_imgwille.jpg
    86.3 KB · Visningar: 160
Anneli.a skrev:
Min havremoppe(en av dom).. massor med hästkrafter :D .. e bra att på eget initiativ göra "wheelisar o stoppisar" i kombination så matte får svårt att sitta kvar.. Helt underbar kille med massor av humor..(tycker åtminstone han själv..) :cool:

Ballt, är en sådan där dyr att försäkra?. :confused:

Hightuned skrev:
Ballt, är en sådan där dyr att försäkra?. :confused:

jo de är ju de.. jag har tyvärr inte haft råd att försäkra upp honom i hans fulla värde, sen kostar de "små" liven en hel del utöver de i månaden som bekant.. (fast nu ska jag försöka sälja honom, fast jag egentligen inte vill.. :( )

Anneli.a skrev:
jo de är ju de.. jag har tyvärr inte haft råd att försäkra upp honom i hans fulla värde, sen kostar de "små" liven en hel del utöver de i månaden som bekant.. (fast nu ska jag försöka sälja honom, fast jag egentligen inte vill.. :( )

Vad är det för häst hopp/trav häst ? årsmodell och märke,och pris :)

Therudeboy skrev:
Vad är det för häst hopp/trav häst ? årsmodell och märke,och pris :)

Hmm.. jag köpte honom för att kunna tävla fälttävlan, men han har väldigt hög ridbarhet som det heter så han blir nog bra till vad man vill..
Årsmodell:1996
märke: Svenskt halvblod (efter ett fullblod)
Pris:70 000:-

intresserad?... ;)

Ja lite intresserad,men det var så länge sen jag red,lär väl trilla av direkt :)

Dags att lägga in lite mer bilder på mitt busfrö :crash
Först lite förvånad :D

Bifogat

• img_0890.jpg
    img_0890.jpg
    64.2 KB · Visningar: 114
Last edited:
Back