Husbil dumpar skithuset på vägen

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Kom ifatt en husbil idag, innan jag kunde köra om så såg jag att vätska sprayade ut från sidan och hjälmen fylldes av en äcklig urin/kemikalie-lukt :3freak Fan är det vanligt att dom gör så där?

K-Micke skrev:
Kom ifatt en husbil idag, innan jag kunde köra om så såg jag att vätska sprayade ut från sidan och hjälmen fylldes av en äcklig urin/kemikalie-lukt :3freak Fan är det vanligt att dom gör så där?

MIg veterligen är det förbjudet att spilla ut toainnehållet från husvagn/husbil annat än på anvisade platser så¨det borde inte vara särskillt vanligt... gissar att frugan blev nödig men att tjurgubben vägrade stanna så hon helt enkelt satte sig ändå....

korvgubbe skrev:
MIg veterligen är det förbjudet att spilla ut toainnehållet från husvagn/husbil annat än på anvisade platser så¨det borde inte vara särskillt vanligt... gissar att frugan blev nödig men att tjurgubben vägrade stanna så hon helt enkelt satte sig ändå....

Tur att hon inte gjorde nr 2 då :hihi

eus skrev:
Vafan, var det du som körde eller?

....nope, jag hånglade med deras 19 åriga dotter längst bak i bilen... :hihi

....sen vaknade jag med kuddavtryck i plytet i min egna säng...

..

..

VIDRIGT.. stanade du honom inte å torkade rent dig å hojen med hans finaste träningsoverall (som säkert matchade frugans) å frågade vad han pysslade med, ev. urinera på bilen hans också :hihi

På alla husvagnar och husbilar jag sett så går det inte att tömma toan utan att öppna en lucka och dra ut en kassett.
Det som en del gör däremot är att de släpper ut smuts/diskvatten medans de kör dvs att de öppnar en kran innan man kör iväg och sen får det rinna tills det är slut.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg