Husakicker pisk!

• Thread starter Thread starter AP
  • Start date Start date

AP

lala
Gick med
29 May 2006
Hoj
Lite allt möjligt
Var bara tvungen att grisa ner mig lite i skogen nu när det regnat så förbannat. innan jag gav mig av gick jag igenom cyklen ordentligt och bytte bla olja och ställde ventilerna. Gick som fan och lät bra (husa bra), nej men inget knack eller missljud eller så. men när jag kört ett par timmar så började den knacka från ventilerna och det blev bara värre och värre ju mer jag körde... Är det någon som kan vara slitet eller är det bara, ja husaberg, haha?

PC160055.jpg

Haha du ser tamefan förjävlig ut! :D :yoparty Ta och kolla ventilerna igen så inte låsmuttrarna lossnat och spelet ökat. Det brukar kunna ticka på rätt bra då.

AP skrev:
2664837 Var bara tvungen att grisa ner mig lite i skogen nu när det regnat så förbannat. innan jag gav mig av gick jag igenom cyklen ordentligt och bytte bla olja och ställde ventilerna. Gick som fan och lät bra (husa bra), nej men inget knack eller missljud eller så. men när jag kört ett par timmar så började den knacka från ventilerna och det blev bara värre och värre ju mer jag körde... Är det någon som kan vara slitet eller är det bara, ja husaberg, haha?

Säg gärna till om du vill ha sällskap. Vi är ett gäng med enduro/offroad/sm-hojar som gärna kör. Vi har mestadels hållt till på släggarps endurobana, men är inte främmande för grussmisk och motardbus.

ola_sandin skrev:
2665532 Säg gärna till om du vill ha sällskap. Vi är ett gäng med enduro/offroad/sm-hojar som gärna kör. Vi har mestadels hållt till på släggarps endurobana, men är inte främmande för grussmisk och motardbus.
Om man vill köra på mästocka banan.. vem tar man kontakt med då?

Hsb-Chrille skrev:
2664911 Haha du ser tamefan förjävlig ut! :D :yoparty Ta och kolla ventilerna igen så inte låsmuttrarna lossnat och spelet ökat. Det brukar kunna ticka på rätt bra då.
Det första jag kom att tänka på. :tummenupp

AP skrev:
2664837 Var bara tvungen att grisa ner mig lite i skogen nu när det regnat så förbannat. innan jag gav mig av gick jag igenom cyklen ordentligt och bytte bla olja och ställde ventilerna. Gick som fan och lät bra (husa bra), nej men inget knack eller missljud eller så. men när jag kört ett par timmar så började den knacka från ventilerna och det blev bara värre och värre ju mer jag körde... Är det någon som kan vara slitet eller är det bara, ja husaberg, haha?

PC160055.jpg

på min husa hade axeln som vipperna sitter på glappat upp sej i ventilkåpan
men det ser du ju när du ställer ventilerna.

jolla skrev:
2667136 på min husa hade axeln som vipperna sitter på glappat upp sej i ventilkåpan
men det ser du ju när du ställer ventilerna.
Hur lyckades du med det? :confused: Den axeln har ett hål där man låser den med en av bultarna till ventilkåpan.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back