Husabergbilder i massor.

aaa.. Jag fallit för en husa...jobbit när man inte kört mer än 30min med nya Yz:n
 
Tjohoo
Jag är med på flera bilder och både min gamla och min nya är med ännu mer :tummenupp

Fast ett tips till hemsideskonstruktören. Sidan är otroligt tung. Kan du inte lägga upp tumnålar istället för hela bilderna eller liknande.
 
DU e inte ensam om att vara med :tungan , håller med om att det var lite väl STOOOORA bilder här å där..... bättre med thumbs slipper man se allt man inte vill......

Supermoto skrev:
Tjohoo
Jag är med på flera bilder och både min gamla och min nya är med ännu mer :tummenupp

Fast ett tips till hemsideskonstruktören. Sidan är otroligt tung. Kan du inte lägga upp tumnålar istället för hela bilderna eller liknande.
 
Tom Byron skrev:
DU e inte ensam om att vara med :tungan , håller med om att det var lite väl STOOOORA bilder här å där..... bättre med thumbs slipper man se allt man inte vill......
Jaha, å var var du nånstans då???
Min gamla hoj var med på två bilder, min nya på fyra tror jag det var och jag själv på två. Jag leder :mattias :arsele
 
Du har rätt, jag LJÖG min båge var dock med Heda alterego> :fatta! <Heda

Supermoto skrev:
Jaha, å var var du nånstans då???
Min gamla hoj var med på två bilder, min nya på fyra tror jag det var och jag själv på två. Jag leder :mattias :arsele
 
Supermoto skrev:
Jaha, å var var du nånstans då???
Min gamla hoj var med på två bilder, min nya på fyra tror jag det var och jag själv på två. Jag leder :mattias :arsele

Då vill jag då säga att det e ju min hoj :hihi fast dina bilder... :banana
 
Ok ok, jag vet att den är TUNG just nu... Men det är ju asjobbigt att skapa thumbnails osv... Men det kommer!

Ja, många bilder kommer från husaberg.org... Men se sidan som en databas över husabergbilder bara (än så länge)... Det är lixom blandade bilder som jag har sparat ner på disken sedan några månader...

Funderar även på om jag kanske ska göra en sida som täcker alla modeller, men just nu är jag helt såld på just Husabergare :Bugar


Men vet ni något program som inte bara skapar nerskalade kopior av bilderna, utan även skapar en html-sida med klickbara bildlänkar... Det är nämligen det som är jobbigt som fan... Jag är av den gamla skolan då man satt och programmerade sidorna själva, men jag ska kolla om frontpage kan göra jobbet åt mig istället... Några andra tips på hemsideprogg som klarar biffen??


Och slutligen, om ni inte vill att jag ska lägga upp bilder på era hojar är det bara att hojta till... Men tycker det inte ska göra så mycket, men om det gör det så förstår jag.... :gnissla


Och tack för det positiva bemötandet, det värmer :)



Imorgon blir det McMässan för min del! Då jävlar kommer jag plåta intima. närgångna & svettiga porrbilder på motarderna... ;)





/Zana
 
Alltså jag ska precis till och lära mig lite om hemsidor oxå. Började vädigt smått med Frontpage, över gick pricis till Dreamweaver. Tycker det verkar bra mkt bättre.
Testa det & se vad du tycker. Kontakta mig via ICQ:n om du vill ha :tummenupp
 
Chris Husky skrev:
Alltså jag ska precis till och lära mig lite om hemsidor oxå. Började vädigt smått med Frontpage, över gick pricis till Dreamweaver. Tycker det verkar bra mkt bättre.
Testa det & se vad du tycker. Kontakta mig via ICQ:n om du vill ha :tummenupp

Ok, sjysst!

Jag sket i frontpage, tycker det är enklare att koda html själv... Större koll på vad som händer.. =)

Nu har jag förresten uppdaterat igen, hehe.. den här gången med Thumbnails istället... Men för tillfället ligger bara 30 bilder uppe... Jag har 250st på disken, men det är mycket tidskrävande att lägga upp dom...


/Z
 
zana: kolla http://www.datadosen.se/jalbum/
Jalbum är gratis, den skapar webbsidor med thumbnails, och bäst av allt,, den är i 3 nivåer, dvs först kan man klicka på thumbnailen sedan på den resizade(nedskalade) bilden, och klickar man igen så får man fram orginal bilden!..

jag kan nästan lova att efter 5minuter så har du en värstings foto sida.(det är enklare än att tanka en hoj)

om du inte är så bra på engelska så kan du välja svensk installation..
klicka på screenshots så ser du hur det kan se ut...


offtopic, XR spöar husa! :hihi :fyllisar

fan blev lite sugen på en husa efter mcmässan, men är lite orolig på varför dom endast har 30dagars garanti?, hmmm hur är det med konsumentköpslagen ala 2år?
 
DwD skrev:
zana: kolla http://www.datadosen.se/jalbum/
Jalbum är gratis, den skapar webbsidor med thumbnails, och bäst av allt,, den är i 3 nivåer, dvs först kan man klicka på thumbnailen sedan på den resizade(nedskalade) bilden, och klickar man igen så får man fram orginal bilden!..

jag kan nästan lova att efter 5minuter så har du en värstings foto sida.(det är enklare än att tanka en hoj)

om du inte är så bra på engelska så kan du välja svensk installation..
klicka på screenshots så ser du hur det kan se ut...


offtopic, XR spöar husa! :hihi :fyllisar

fan blev lite sugen på en husa efter mcmässan, men är lite orolig på varför dom endast har 30dagars garanti?, hmmm hur är det med konsumentköpslagen ala 2år?


Ok, tack.. Ska kolla upp det progget...

Och hmmm... Engelska är inget problem.. =)
 
Zana skrev:
Ok, sjysst!

Jag sket i frontpage, tycker det är enklare att koda html själv... Större koll på vad som händer.. =)

/Z


Frontpage 2003 är det första frontpage som funkar, nyhet att det inte skriver skit i koden när man tex ändrar mellan vyerna
 
Per skrev:
Frontpage 2003 är det första frontpage som funkar, nyhet att det inte skriver skit i koden när man tex ändrar mellan vyerna

Jo Det är FP-03 jag laddade hem... Men det var jobbigt.... Tar tid att lära sig hur ett nytt progg funkar...

/Z
 
Fixx skrev:
aaa.. Jag fallit för en husa...jobbit när man inte kört mer än 30min med nya Yz:n

Det nog fler än du som gjort det.....hehe.....det är en grym motor om man jämnför med Yz;an.....
Byt så du kan åka Husa med mig på Knutstorp o piska R-hojar....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top