husaberg

bojangles

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
fs650
jävlligt less.....
var ute o luftade husan en fs 650 04 som gått 25 timmar när den helt plötsligt dog :huvet . kicken är helt jävla stum rör sig inte en millimeter
axialspelet är åtgärdat och cdi boxen bytt . typiskt på början av semestern o allt är det nån som har nåt förslag på vad man kan göra???????????????

bojangles skrev:
jävlligt less.....
var ute o luftade husan en fs 650 04 som gått 25 timmar när den helt plötsligt dog :huvet . kicken är helt jävla stum rör sig inte en millimeter
axialspelet är åtgärdat och cdi boxen bytt . typiskt på början av semestern o allt är det nån som har nåt förslag på vad man kan göra???????????????

Söka eller posta i offroad motardforumet.

Har läst om liknade problem innan och har för mig att det var något som lossnat.

Som sagt sök.

bojangles skrev:
1476698 jävlligt less.....

välkommen i klubben, ibland räcker det att man tittar snett på fanskapet så pajar nått.

lider med dig,hoppas de inte är allt för omfattande:crash .

lazar skrev:
2693132 välkommen i klubben, ibland räcker det att man tittar snett på fanskapet så pajar nått.

lider med dig,hoppas de inte är allt för omfattande:crash .

nej jag hoppas verkligen han har fixat det efter som det är 1,5 år sen :gnissla :D

Gottis skrev:
2693133 nej jag hoppas verkligen han har fixat det efter som det är 1,5 år sen :gnissla :D

Äh vafan, min gamla hundratjyfemma gick sönder i november år 2000, när jag sålde den i juni 2004 hade jag inte gjort annat än flyttat på den i garaget en gång eller två... :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman