husaberg

bojangles

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
fs650
jävlligt less.....
var ute o luftade husan en fs 650 04 som gått 25 timmar när den helt plötsligt dog :huvet . kicken är helt jävla stum rör sig inte en millimeter
axialspelet är åtgärdat och cdi boxen bytt . typiskt på början av semestern o allt är det nån som har nåt förslag på vad man kan göra???????????????

bojangles skrev:
jävlligt less.....
var ute o luftade husan en fs 650 04 som gått 25 timmar när den helt plötsligt dog :huvet . kicken är helt jävla stum rör sig inte en millimeter
axialspelet är åtgärdat och cdi boxen bytt . typiskt på början av semestern o allt är det nån som har nåt förslag på vad man kan göra???????????????

Söka eller posta i offroad motardforumet.

Har läst om liknade problem innan och har för mig att det var något som lossnat.

Som sagt sök.

bojangles skrev:
1476698 jävlligt less.....

välkommen i klubben, ibland räcker det att man tittar snett på fanskapet så pajar nått.

lider med dig,hoppas de inte är allt för omfattande:crash .

lazar skrev:
2693132 välkommen i klubben, ibland räcker det att man tittar snett på fanskapet så pajar nått.

lider med dig,hoppas de inte är allt för omfattande:crash .

nej jag hoppas verkligen han har fixat det efter som det är 1,5 år sen :gnissla :D

Gottis skrev:
2693133 nej jag hoppas verkligen han har fixat det efter som det är 1,5 år sen :gnissla :D

Äh vafan, min gamla hundratjyfemma gick sönder i november år 2000, när jag sålde den i juni 2004 hade jag inte gjort annat än flyttat på den i garaget en gång eller två... :hihi

Back