husaberg

Trucken

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Husaberg 650
Hej har köpt mig en husa 650 -01 men hittar inga bra sidor att beställa grejjer i från är det nån som har nå tips?

Om du kollar annonsen långt uppe på forumsidan så ser du en banner från karlströms motor, klicka på den du så kan du beställa allt till din hoj.

Tattered skrev:
2641920 The one and only.... www.marinfritid.com :tummenupp
karlstroms har större lager. Gjorde beställningar hos marin och fritid i början men varenda gång de inte hade något så hade karlstroms det, dessutom ett antal x på lager. Vet nog inte om något de inte haft på lager hos karlstroms när jag ringt och det är nog över 30 beställningar bara iår så jag är nöjd. :tummenupp

Däremot har de skickat fel någon gång men de har bara varit att ringa så har de fixat det väldigt smidigt. :)

philsson skrev:
2642125 karlstroms har större lager. Gjorde beställningar hos marin och fritid i början men varenda gång de inte hade något så hade karlstroms det, dessutom ett antal x på lager. Vet nog inte om något de inte haft på lager hos karlstroms när jag ringt och det är nog över 30 beställningar bara iår så jag är nöjd. :tummenupp

Däremot har de skickat fel någon gång men de har bara varit att ringa så har de fixat det väldigt smidigt. :)

inte undra på att dom har stort lager så bra kund som du är :pannkyss
hehe nä alla har väl sina brister, tycker själv att marin... funkat super.

Tattered skrev:
2643425 inte undra på att dom har stort lager så bra kund som du är :pannkyss
Är huvet dumt får hojen lida. ;)
Tattered skrev:
2643425hehe nä alla har väl sina brister, tycker själv att marin... funkat super.
Det betvivlar jag inte. Som sagt så var det i början när jag köpte husan (min första husaberg) som de vid ett par/några fler tillfället inte hade grejerna hemma. Sen hade förra ägaren alltid handlat hos karlstroms och tipsade mig även om dem. :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back