Notch
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Någon som har en 04 eller 05 tank att sälja ? även intresserad av en 5" bakfälg.
Du kan få köpa hela min Husa -04 så har du en massa extradelar utöver tanken också

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har en 04 eller 05 tank att sälja ? även intresserad av en 5" bakfälg.
vill tyvärr inte göra något byte, tänker behålla den jag har till gatkörning.
vill bara ha den gamla smidigare till bankörning, samma med bakfälgen.
Är den äldre smidigare? Måste vara marginellt isf. Satsa på alu-tank alt. nya enduro-tanken om du ska byta.
De äldre är faktiskt mycket mer smidiga än man vill tro...
Nya lilla plasttanken skiljer dessutom mindre mot nya stora än man vill tro... Knasig logik, jag vet, men tyvärr är min uppfattning att det är så.
Där håller jag också med.Känns knappt någon skillnad på 7,5 och 10liters tanken.Tur att Omeromoto finnsDe äldre är faktiskt mycket mer smidiga än man vill tro...
Nya lilla plasttanken skiljer dessutom mindre mot nya stora än man vill tro... Knasig logik, jag vet, men tyvärr är min uppfattning att det är så.
Keva säljer för runt 4000kr. www.kevamotor.seVar hittar man alutank ? och dom kostar väl ungefär samma som nya enduro tankarna, runt 450€ ?
Skönt med stort förråd när man har tråkigt..... bara att gå ut och riva hojen, dra bort ett par kilo grus och göra redo för den svarta kostymen.
Jaha, TV:n ville inte vara med ikväll så då plockades hojen ihop istället. Pallade inte fixa sadelöverdraget, får bli en annan kväll.....
Gul före, nu svart......
Har funderat på att köpa en 5" fälgbana och laga om den jag redan har då jag inte hittar någon annan. Men då jag tittar i delkatalogerna är det olika hubs (SX 03 på FC:n, och damped hub på FE) och annan längd på FC ekrarna mot FE. Men det borde väl vara så att bara fälgen blir bredare, och jag borde då kunna använda den gamla hubben och ekrarna. Men är det någon som kan säga med säkerhet om det går ?
Har funderat på att köpa en 5" fälgbana och laga om den jag redan har då jag inte hittar någon annan. Men då jag tittar i delkatalogerna är det olika hubs (SX 03 på FC:n, och damped hub på FE) och annan längd på FC ekrarna mot FE. Men det borde väl vara så att bara fälgen blir bredare, och jag borde då kunna använda den gamla hubben och ekrarna. Men är det någon som kan säga med säkerhet om det går ?
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|