anox78
Ny medlem
- Gick med
- 26 Jul 2008
- Ort
- Glava skogen
- Hoj
- husaberg fe 400 och en trimmad monkey bike från 76 med en 110ccmotor trimtopp = livsfarlig
hej när kom den där skvättlappen lamphållaren som var mer vinklad har en på min men den är nästan rak i förhållande till den nyare