Husaberg.se uppdaterat...

  • Thread starter Thread starter hp
  • Start date Start date

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Nu kan man ladda hem "owners manual" och "parts manual" till Husabergs -04 or på http://www.husaberg.se

Bra om man vill se lite nyheter betr motorn samt de otroligt intressanta serviceintervallerna... :lol :lol :lol
 
hp skrev:
Nu kan man ladda hem "owners manual" och "parts manual" till Husabergs -04 or på http://www.husaberg.se

Bra om man vill se lite nyheter betr motorn samt de otroligt intressanta serviceintervallerna... :lol :lol :lol
Hmmmmm.... [MesserschmitterMode]Om du nu hittat dit borde du väl kunna ladda hem en bild på en 03a och ha som avatar istället för 04an du har nu :7peta :arsele :D [/MesserschmitterMode]


Alla har väl sett nya katalogen med kläder och sånt och det SNUSKIGT fina skinnstället som finns däri??? Vill ha BIGTIME på det... Tror inte det kostar mer än 8500:- heller... HEDA :7peta Dax att gå ner sig ordentligt i Husasekten nu....
 
Jag hade min -03 a som avatar ett tag men måste ha en -04 en stund för att se om det känns rätt... :)

04_husa_lederkombi.gif
 
Last edited:
TOKBÅNGE DELUXE MED GURKMAJONÄS :kär :Bugar

Synd att jag måste ha ett Yamaha R-ställ oxå om jag köper det där....


Nu ser det ju åtminstone ut som det är du som kör hojen, hehehe :tummenupp
 
Supermoto skrev:
Alla har väl sett nya katalogen med kläder och sånt och det SNUSKIGT fina skinnstället som finns däri??? Vill ha BIGTIME på det... Tror inte det kostar mer än 8500:- heller... HEDA :7peta Dax att gå ner sig ordentligt i Husasekten nu....

6200 exkl. moms tror jag. Iaf. hos Olle.

/Stefan
 
:) Nu vet jag vilket ställ jag får när jag fyller år :D

Stor insamling till 30årsdagen kan börja! Yasha håller i pengarna å jag fyller 7 april så det borde gå! Alla som är med på överaskningspresenten är bjudna på festen :fyllisar

//Anders :rolleyes:
 
Krattan skrev:
:) Nu vet jag vilket ställ jag får när jag fyller år :D

Stor insamling till 30årsdagen kan börja! Yasha håller i pengarna å jag fyller 7 april så det borde gå! Alla som är med på överaskningspresenten är bjudna på festen :fyllisar

//Anders :rolleyes:
Å snart är det jul. Jag kan administrera insamlingen till mitt ställ alldeles själv...


6200 * 1,25 = 7750 ju. Ännu billigare än vad jag trodde :tummenupp
 
vilka underliga färger det var på det skinnstället...gult o blått...hmm :7peta

så här ska det se ut :yoparty
 

Bifogat

  • ktm-skinn.jpg
    ktm-skinn.jpg
    15.3 KB · Visningar: 66

Bifogat

  • ktm-skinn2.jpg
    ktm-skinn2.jpg
    15 KB · Visningar: 36
  • ktm-skinn3.jpg
    ktm-skinn3.jpg
    15.9 KB · Visningar: 41
Hm, det var ju ventilerat. Sålde mitt ventilerade till JonnyBoy för att få ett som int är vent. Jag fryser som en galning jämt så ventilerat var inte så bra drag :dummer Men det var snyggt, det håller jag med om :Bugar

Ser ut som ixs, på knäskydden å lite detaljer

Supermoto skrev:
HEDA :7peta Dax att gå ner sig ordentligt i Husasekten nu....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top