Husaberg sökes

Varför ?

Varför vill du ha en begagnad -04 ? Dom står ju så högt att om du gör en bra deal med nån Husa-ÅF, exempelvis se till att få Motardkit på köpet, vilket verkar vara nästan standard nu, så ligger ju en ny bara några tusenlappar bort ?
Slippa köra in? lev-tid ?

Har för mig att det står en fräsh -03:a på Fastbike i alla fall, skulle ha över 60 tusen för den iofs, ny 650 med flångnytt motardkit 79 tkr... ?

Hoppas det löser sig bra i alla fall, lycka till ! / Anders

EDIT: Jaha, Östersund ja.... tänkte inte på de.../EDIT

Vadå få med Motardkit, en Husa 650 -04 SM går väl på 82 900kr om jag inte minns helt fel. :confused:

Hmm, jasså du vill ha enbart motard, sorry, jag tänkte bara för fort, jag ville ju hellre ha både komplett enduro och motard, och det kostar 79.900,- nytt, om man prutar nåra minuter.

Konstigt det där, är fjädringskomponenterna på Motarden verkligen SÅ mycket dyrare ? nån som vet ?
(så att det motsvarar ett helt motardkit och några tusen till ?? )

/Anders

Jo det är nog inte helt fel att ha både motard och enduro hjul.
Hur stor är skillnaden mellan Enduro och motard fjädringen..??

Massor ifall du åker bana tycker jag iaf:)

Skaru frutta gata så känns det som det kvittar lite, om du inte ska muppa 380meters stoppisar :)

supermoto78 skrev:
Hur stor är skillnaden mellan Enduro och motard fjädringen..??

Jag är ju nybörjare så jag resonerade att jag troligen behöver köra minst några år innan endurofrädringen på hårdast möjliga blir för mjuk för ens egen "kapacitet". Men OM man nu vill byta, är det då helt annan gaffel & bakdämp, eller är det bara kortare / hårdare fjädrar ?

Sorry, lite OT, fast det har ju liiite bäring :)

/ Anders

Ring Kjelle på 070-6503432. Han har en mkt fin 02:a, som inte gått så många timmar, till salu.
Är nog ett bra pris på den tror jag.

/Stefan

420 skrev:
Ring Kjelle på 070-6503432. Han har en mkt fin 02:a, som inte gått så många timmar, till salu.

/Stefan
Höhö, saknas det delar till den så har jag nog dem sittandes kvar på min hoj från Åland :D

Och allvarligt talat så var det bara ett gaffelskydd som gick sönder lite. Alltså ingen fara på Kjelles hoj :tummenupp

Kan du vänta ett par månader kan du få köpa min 03a (kan vara prisfråga). Den är maskinellt mkt välskött och i övrigt är den i bruksskick (alltså inte repfri men klart ok). Lite extra delar kanske jag har oxå...

420 skrev:

/Stefan

Kan vara ett alternativ, men är ute efter en -03

Finns ju hur många som helst på blocket.

Jag kommer nog att köpa till hösten så om det är några som ska sälja då så kan ni kontakta mig :tummenupp

Allt är av intresse!

Kom bara på det nu när ni snackade om det.

Apollon skrev:
Jag kommer nog att köpa till hösten så om det är några som ska sälja då så kan ni kontakta mig :tummenupp

Allt är av intresse!

Kom bara på det nu när ni snackade om det.
Låter utmärkt eftersom det är till hösten som jag (troligen) vill sälja :)

Vi hörs om ett par månader...

Supermoto skrev:
Höhö, saknas det delar till den så har jag nog dem sittandes kvar på min hoj från Åland :D

Och allvarligt talat så var det bara ett gaffelskydd som gick sönder lite. Alltså ingen fara på Kjelles hoj :tummenupp

Kan du vänta ett par månader kan du få köpa min 03a (kan vara prisfråga). Den är maskinellt mkt välskött och i övrigt är den i bruksskick (alltså inte repfri men klart ok). Lite extra delar kanske jag har oxå...

Ut på icq, vi behöver ta ett snack, om du på allvar är sugen att sälja! :tummenupp

//@

supermoto78 skrev:
Hittade en Husaberg FS650 -03 och köpte den...... :banana
Grattis :tummenupp

Hoppas du blir mycket nöjd med den. Jag är det med min iaf...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman