HUSABERG Problem/diskussionstråd.

Båtsman

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
Trimmad HONDA CR 500 -01 Aluminiumram + räsersoppa o finndubb
Här kan alla Husabergproblem/frågor diskuteras istället för att fylla hela forumet.

<bitch-mode>Syftar du på allt meckande med ventiler var 10e timma osv? </bitch-mode>

(Sorry... :tungan )

Det kommer aldrig att funka. Fem sidor om dan blir rätt så mycket efter ett par veckor :tungan :D

Detta är inget speciellt för Husaberg, tycker det är precis likadant att det uppkommer ständigt nya KTM 660 trådar... Svårt att hålla alla frågor kring ett märke/modell i en tråd (den lär bli lång och svårt att hitta enkelt frågor samt svaret/viktig information). Detta är nog något vi får leva med om inte varje märke får ett eget forumdel.

För att slippa att nya trådar om samma saker så funkar sökfunktionen bra. :)

Båtsman skrev:
Gör en KTM Resp Husatråd.
Det har ju andra forum.

Så att det blir mindre aktivitet i forumet??
Nej, det är bättre att det har kommit lite nya trådar sedan man var inne sist.
Viktigare är det ju att folk anv. sökfunktionen så man slipper samma fråga om och om igen.
För det kan man bli bra trött på.

420 skrev:
Så att det blir mindre aktivitet i forumet??
Nej, det är bättre att det har kommit lite nya trådar sedan man var inne sist.
Viktigare är det ju att folk anv. sökfunktionen så man slipper samma fråga om och om igen.
För det kan man bli bra trött på.
Nu är det ju bara frågor om alla som har problem med sina otroligt bra husabergare :7peta

SM 570 RR skrev:
Nu är det ju bara frågor om alla som har problem med sina otroligt bra husabergare :7peta

En hel del handlar ju om mektips till folk som inte är fullfjädrade 4t mekaniker och det kan man knappast skylla på hojen... :D I övrigt håller jag med: Husaberg är otroligt bra! :D

SM 570 RR skrev:

Nej jag tycker att det mest är dumma frågor, oavsett om det handlar om Husaberg eller KTM.
Men det kan ju bero på att jag sett/läst alla frågor för många gånger.
Sen har ju folk en tendens att jämföra hojar som ska gå på bana med hojar som ska gå på gata.
Orättvist oavsett märke.
Men håll du dig till din Husqvarna. Efter vad jag har hört av folk som säger sig träffat dig så kan du knappt ens köra hoj.
Kombinationen, vara dryg och inte ha täckning för det brukar inte uppskattas av folk.
Så nu slipper du fundera på varför de flesta blir irriterade på dina inlägg.

Back