hussabergare
Åka båge duger, Jobba suger !!
Halloj alla SM åkare!
Våren här, har kört 2 gånger. Det är såå GULD.
Bytte från R1 till Husa 650 SM -03 i vintras, känns underbart.
Jag är ute efter en annan ljuddämpare/slipon.
Nån som vet vart man kan köpa ??
och priser?
/ChrisO
Våren här, har kört 2 gånger. Det är såå GULD.
Bytte från R1 till Husa 650 SM -03 i vintras, känns underbart.
Jag är ute efter en annan ljuddämpare/slipon.
Nån som vet vart man kan köpa ??
och priser?
/ChrisO