husaberg köp..

schield skrev:
Köp min!!!!!

Har en -03 FS 650E som gått 70 mil. Bytt olja typ 6ggr på den, filter 3ggr och ställt ventilerna på den 1 gång.

70 000:-

Köp direkt!!!

Mejla mig på martin.skold@dabus.se
Köp Sköldens :tummenupp

Men men men, varför sälja nu för :confused: :confused: :confused:

schield skrev:
Köp min!!!!!

Har en -03 FS 650E som gått 70 mil. Bytt olja typ 6ggr på den, filter 3ggr och ställt ventilerna på den 1 gång.

70 000:-

Köp direkt!!!

Mejla mig på martin.skold@dabus.se

Hur frestad ja än är måste ja nog avstå... får nog bli en 02a för mej då priset passar mej bättre... :rodnar
Annars kan du ju få Rettan i byte... =)

Bifogat

• före-efter.jpg
    före-efter.jpg
    119.8 KB · Visningar: 258
Det kan väl inte skilja så mycket. Du får ju 1 årsmodell nyare som kanske står sig bättre i pris om du köper min...=)

Tänkte jag skulle ha en R1´a igen...så det var synd att din inte är hel... :(

Fan sköld är du snål eller..;)
Utan motard kan man väl inte överleva eller, behåll nu Husan och köp en R1:a också !!

schield skrev:
Det kan väl inte skilja så mycket. Du får ju 1 årsmodell nyare som kanske står sig bättre i pris om du köper min...=)

Tänkte jag skulle ha en R1´a igen...så det var synd att din inte är hel... :(

Nja det skiljer väl ínte så mycket, men tillräckligt för att ja inte ska ha råd.... aja.. får se... måste vänta o se va Fb betalar ut..

50 timmar på en kolv? Vilket skämt...min 02:a har rullat över 300-350 timmar utan kolvbyte. Det enda vi har gjort är att byta vipprullar...Har man koll på oljan så blir det inte så mycket service.

Nu ska dock motorn in på service, eventuellt blir det ny kolv & nytt foder förutom det säkra som ska bytas dvs lagersats (oavsett om allt är slitet eller ej, 1200 för alla lager är ändå ett bra pris), packningssats, kamkedja & tillhörande delar, 03:ans vipparmskit osv.

Så nej, jag anser inte att husaberg kräver någon stor service faktiskt. Det mesta är nog bara rykten som uppstått. Polare ute på crossbanan har aldrig haft några bekymmer med sina heller.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard