Husaberg fs650 02

ivesköld

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2013
Hoj
husaberg fs650 02
tjena!

är en nybliven husaberg ägare:tuttar

vilken olja och var köper ni den? tänkte skaffa en 20 liters dunk så man har hemma ett tag, luftfilter och oljefilter, var beställer ni de så man har några hemma?:)

tja !

jag kör min på ok/q8 15/50 helsyntet . köpte deras 20 liters dunk . kostade cirka 1400 med moms !
oljefilter/luftfilter brukar man köpa ett storpack på ebay :)

daniel///

ok nice, var beställer man den? :) passar oljefilter och luftfilter från 04 och upp på en 02? hittar nämligen bara som till lägst 04 och min e en 02:a :)

tja !

du knallar in på den lokala ok/q8 macken och ber som beställa hem . brukar ta 2-3 dagar beroende på hur ofta dom får leveranser :)

Tjena, lånar tråden lite.. :7peta Har en Husa 501 -03:a. Skulle behöva byta lite delar i motorn, Är det stora skillnader i -04:ans motor? Eller passar det mesta? Karlströmsmotor verkar nämligen ha allt jag behöver, fast till -04... :huvet

tja !

det brukar vara ersatt dom flesta delarna. jag åker själv en 02 och alla delar jag köper är oftast ersatta till 04 och frammåt :9

daniel//

tja !

du knallar in på den lokala ok/q8 macken och ber som beställa hem . brukar ta 2-3 dagar beroende på hur ofta dom får leveranser :)
var in om macken idag, dom har ändrat från 15w-50 till 10w-50, gör ingel väl? samt dom har höjt priset lite till 1427 kr :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT