hej jag har en husaberg fs 650e -02 som glappar ganska duktigt på svänghjulsidan men inte alls på kedje-sidan, jag antar att jag kommer att få renovera hela balletten men skulle ändå vilja veta om någon har en aning om hur detta kan komma sig när det inte varit något som hellst oväsen från motorn föränn svänghjulet slogs sönder emot statorn. jag har heller aldrig rivit isär en husa motor så jag skulle väldigt gärna ta emot tips och trix, eller om någon vet var man kan hitta en bättre begagnad motor eller någon som renoverar husa motorer kraftigt billigt
termos
termos