Husaberg fs 650 -06 stulen

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Jahopp då varen väck då, gick ut till garaget nyss var uppbrutet och hojen borta.
Är en blå/gul husa 650, regnr HGU 070.
Får väl ta någon runda runt ghettona med bilen... :huvet

Last edited:
lider med dig! lägg upp bild!

Har inge värst bra bilder, denna visar väl bäst.
DSC_0245555.jpg

Pulverlackade fälgar, rizoma miniblinkers fram, små blinkers som satt tejpade på ramen bak, inbyggd regskylt, akra halv/hel-system, satt dunlop sportmax mutant, är grovt mönstrade gatdäck.

Har anmält och så vidare, de ska laga garagedörrn som de brutit upp, frågan är väl om man vågar skaffa nått nytt... Det bor riktiga jävla drägg på gatan, kan vara de, man får väl hålla gluggarna öppna. Ber för dem att de inte möter mig när jag kommer i chevapickisen. :mad:

Last edited:
Jag ska inte få upp dina förhoppningar.
Men förra fredagen, 12 juli, såg jag en Husaberg(samma färger) komma vrålandes på cykelbanan över Skanstullsbron från söder i Stockholm.
Ung kille, 18 års ålder utan hjälm och i kortbyxor och luvtröja.

Han körde säkert en 70-90 km/h. Det är ett smalt cykelfält där (cykelfältet är separerat med räcke från vägbanan). Och man får knappt plats 1 cykel utan komma över på trottoaren. En liten tjej på 6-7 år som cyklar vinlgar ut precis när han kommer och han får totalt panik. Nitar bakbromsen totalt och man märker att han har 0 koll! får precis stopp innan tjejen och här fick han panik, fick inte i någon växel och flickans pappa såg ut att vara på väg att nita ner honom. Tillslut fick han i växeln och fortsatte vråla ner och svängde ner i tunneln upp mot hammarby höjden.

Han körde den som att 1. den var stulen och 2. han körde ifrån någonting.

Det gick alldeles för fort för att säga om den stämmer in på dina detaljer.
Men om jag vore du skulle jag ta en sväng upp mot Hammarby höjden / Bagarmossen och kolla.
Jag kan också ta en sväng lite senare ikväll och spana åt dig.

Back