Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag har hört så ska husa 650 göra 210 blås med originaldrevningfLedLik skrev:2430997Tyckte min gick lite väl fort bara. Ligger i 110 med lågt hyffsat lågt varv på 5.ans växel. Då har jag även 6.an kvar. Sitter en 48a bak. Fram ser jag inte, varken hunnit kollat. Vill busa lite mer med den på gatan.

Bushmyra skrev:2431136Vad jag har hört så ska husa 650 göra 210 blås med originaldrevning![]()
fLedLik skrev:2430997Tyckte min gick lite väl fort bara. Ligger i 110 med lågt hyffsat lågt varv på 5.ans växel. Då har jag även 6.an kvar. Sitter en 48a bak. Fram ser jag inte, varken hunnit kollat. Vill busa lite mer med den på gatan.
Cervantes skrev:2431160Då blir det lättare!! är samma med min! tror dom flesta motarderna är drevade för närmare 200 vilket inte är nån höjdare på dom hojjarna![]()

fLedLik skrev:2430997Tyckte min gick lite väl fort bara. Ligger i 110 med lågt hyffsat lågt varv på 5.ans växel. Då har jag även 6.an kvar. Sitter en 48a bak. Fram ser jag inte, varken hunnit kollat. Vill busa lite mer med den på gatan.

Du menar väl 38?fLedLik skrev:2430997Tyckte min gick lite väl fort bara. Ligger i 110 med lågt hyffsat lågt varv på 5.ans växel. Då har jag även 6.an kvar. Sitter en 48a bak. Fram ser jag inte, varken hunnit kollat. Vill busa lite mer med den på gatan.
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |