Hejsan går i Husa tankar, men kollar på en äldre hoj så som en 01 eller 02.
har hört att man förr eller senare får byta balansaxel och ventil vippor på dessa, eller ä det bara lagren?? Iallafall vad går denna renovring på i delar. Slänger lätt på det själv.
Tacksam för svar
har hört att man förr eller senare får byta balansaxel och ventil vippor på dessa, eller ä det bara lagren?? Iallafall vad går denna renovring på i delar. Slänger lätt på det själv.
Tacksam för svar