Husaberg 650, bra hoj?

Nithro

Lycklig
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
GasGas 300 EC -05
Om du tycker att det är för dyrt med en 06 med nyrenoverad motor så får du nog leta länge eller nått billigare som är nått att ha.
Kanske en kinamoppe :tummenupp

Att det är för dyrt för motorcykeln är det väl kanske inte.. men för min budget :p

Ligger väl i absoluta max vad jag kan komma att ha råd med.
Som sagt, mycket fin hoj, skulle gärna köpt om jag hade haft pengarna.

Får se vad som händer när jag fyller år..
 

Benny busee

Nu har jag knäskrapat.
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Westside
Hoj
Yamaha r6 2000
Igår blev jag sugen på en husaberg 650sm. Vad tror ni om man hittar en ok 2004-2006 ,får den mest stå på verkstad då eller håller dom om man inte kör och bara busar? den är ju ändå 10 år gammal..
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Igår blev jag sugen på en husaberg 650sm. Vad tror ni om man hittar en ok 2004-2006 ,får den mest stå på verkstad då eller håller dom om man inte kör och bara busar? den är ju ändå 10 år gammal..

Har kört ca 150h me min å de som pajjat e microbrytaren som aktiverar bromsljuset via frambroms (snuskigt dyr via ÅF btw)... Sköts service å man inte varvar som om de vore en 600rr så funkar dom kalas, eller min iaf :yoparty... Oljebyten efter 5h, tar ca 10 min, filter vartannat (kan tummas på beroende på körstil, skurit upp flera filter som gått 10h som ja kör som hade hållit längre)... Ventilkoll började ja me var 15:e timma, visade sej onödigt så istället för å skruva i onödan (läs skruva sönder) håller ja mest koll på hur lättstartad hon e varm... Man får ett "förhållande" me en Husa =)... Te skillnad mot din vanliga chey så berättar hon va hon vill, rakt ut... Nya vipprullarna håller garanterat mellan de e renoveringsdags, håll koll på kamkedjan =)...
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top