Hojen vill väldigt sällan starta med elstarten.
Kör jag med hojen i 30 min, stannar till i 5 minuter så funkar elstarten.
Men får den stå ett tag så går det inte.
Kalla vill den verkligen inte starta, så jag kickar igång den kall.
Kan ju inte vara fel på startmotorn, då den startar direkt, om jag kör, stänger av hojen och startar den direkt sen.
Vad är felet, är det något som stjäl ström ?
BATTERIET ÄR NYTT.
Kör jag med hojen i 30 min, stannar till i 5 minuter så funkar elstarten.
Men får den stå ett tag så går det inte.
Kalla vill den verkligen inte starta, så jag kickar igång den kall.
Kan ju inte vara fel på startmotorn, då den startar direkt, om jag kör, stänger av hojen och startar den direkt sen.
Vad är felet, är det något som stjäl ström ?
BATTERIET ÄR NYTT.

Eller är tanken att man ska montera loss bakdämparn för att komma åt?