lillisgti
husaberg
Tjena jag ska köpa min första motard och är helt inne på Husaberg! jag har kikat lite på en husaberg 550 och tänkte kolla om hur mkt skillnad det är på effekt och köregenskaper i en 650 och en 550?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig kört en 550 men kan inte tänka mig att det är såå stor skillnad mellan dessa.
Är du intresserad kommer jag att sälja min -05 FS650e så fort jag skruvat ihop den efter renovering.
Är du intresserad kan vi ta mer info via PM.
Vad ska du ha den till för det första? Jag har haft 3st och jag skulle köpa något annat om jag skulle ha den som en ren gatmotard då den är alldeles för dyr i drift för sånt.
Jag vill inte låta tråkig eller så men jag anser att de gör sig bäst på banan, på gatan finns det betydligt vettigare hojar där du slipper skruva för jämnan eller köpa reservdelar/olja.
Okej men en -05 ligger nog lite över min prisklass skulle jag tro

Alldeles för dyrt för en -02.Det här kanske är värt att kolla upp?www.blocket.se/vi/20940308.htm?ca=5_sjag har kollat lite på en 650 -02 med helsystem och massa fast priset ligger på 45000 vilket jag tycker är lite väl mkt för en -02 eller är dom värda det?
så husaberg före -04 är inget att ha ?
jag hade tänkt lägga runt 35000- 40000
Utan att göra för mkt reklam kan jag upplysa dig om att min -05:a kommer att få ett pris som är 3000:- under priset för den -02:an
http://www.blocket.se/vi/20194349.htm?ca=18_s&last=1
Lagom avstånd mellan Karlskrona och Oskarshamn är det oxå.....
Är du seriöst intresserad så hör gärna av dig, ska iväg och jobba borta i två dagar men kommer hem igen på fredag.
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |