hussabergare
Åka båge duger, Jobba suger !!
Jag har problem med framskärmen.
Den tar i ramen som sitter framför motorn.
Kanske vanligt fel.?
Ett annat fel Hastighetsmätarn är helskum!!
Den visar inget när man typ kommer upp i 60-70kmh.
Nån som vet nåt ??
**Tickar Tim/milräknaren när inte hastigheten Räknar/visas????
Den tar i ramen som sitter framför motorn.
Kanske vanligt fel.?
Ett annat fel Hastighetsmätarn är helskum!!
Den visar inget när man typ kommer upp i 60-70kmh.
Nån som vet nåt ??
**Tickar Tim/milräknaren när inte hastigheten Räknar/visas????
Last edited:
