alban21
Yes!
Hejsan!
Var ute å körde min Husaberg fe600 då den tvärdog och fick rulla hem hon till garaget.
Problem: Kicken är helt Stum. + att det ligger lite metallspån där man fyller på olja.
Har den skurit?
Var ute å körde min Husaberg fe600 då den tvärdog och fick rulla hem hon till garaget.
Problem: Kicken är helt Stum. + att det ligger lite metallspån där man fyller på olja.
Har den skurit?