Husaberg 2011-modellerna

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
EDIT: Noterade nu att de redan avhandlats i http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=228702. My bad! Sevärda iaf. :glömdet

---

Förvisso reklamfilm från Husaberg iom lanseringen av deras 2011 modeller, samt nya 2T-maskinerna. Mycket prat, sjukt stel svengelska men även en del riktigt fint lokalt producerad motox-porr.

Längre version med 2011-modellerna:
[YOUTUBE-ID]YM1JqBCo4xw[/YOUTUBE-ID]

Kortare med endast 2T innehållet från tidigare klipp:
[YOUTUBE-ID]Q0FzSAgEEVM[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
ser ju ut som allt annat skit....

Jag träffade en av ktm:s agenter här i Sverige i helgen. Han sa att det var annan tank, annan fjädring, annan plast och lite till.

Han lät positiv till husabergen men föreslog att jag skulle köpa en såndär kåtiem..

Hoppas husa tar fram en egen modell efter detta, men det var som han sa det kostar för mycket att ta fram en helt ny modell, men husa vill och kommer vara även på 2-takts marknaden i framtiden..

Hoppas husa tar fram en egen modell efter detta, men det var som han sa det kostar för mycket att ta fram en helt ny modell, men husa vill och kommer vara även på 2-takts marknaden i framtiden..

Jävla snubbe som står i filmen och ljuger rakt ut då, "It was pretty easy to make this 2-strokes beacuse our 4-stroke bike is so close to a 2-stroke."

Haha, "Pretty easy" kan jag hålla med om. Bara gå över till KTM och rota lite efter några hojar. Sen designa egna kåpor. Woilla!
Vilket....Jobb!!! :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back