Motard nissen
numer sidvagnsnörd
Tjena.. vilket ställe är snabbast/bäst på att leverera husaberg delar? Måste beställa lite nya prylar till toppen på min FE650s 02'a.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Motard nissen skrev:2436935Tjena.. vilket ställe är snabbast/bäst på att leverera husaberg delar? Måste beställa lite nya prylar till toppen på min FE650s 02'a.
Hsb-Chrille skrev:
Motard nissen skrev:2436986Okej tack hade det på känn att dom va shyssta. Får supermecka imorn kväll och sen beställa så man har prylarna tills nästa vecka.
kiko skrev:2437152Åk förbi MÖR istället om du håller till i Södertälje som det står i din profil.
De har säkert en hel del av det du behöver hemma.
Motard nissen skrev:2438556Har beställt en del av mör nu, lite elprylar. Dom har inte haft mycket inne hitills.. Dessutom är han rätt dryg. Väntetid över en vecka på det också.
Plupp skrev:2438693MC Sport Har beställt rätt mycke grejer av han å har alltid haft prylarna senast 2 dagar efter beställning.
Kan han skicka d som brev får man det dagen efter i lådan med ett inbetalningskort. Har han inte saker hemma så fixar han fram det hos nån annan handlare som i sin tur skickar prylarna till dig direkt utan att mellanlanda på mc-sport.
Motard nissen skrev:2439533Verkar shysst har beställt av han förut tänkte inte på att han tar hem husadelar. Får nog bli därifrån![]()
Motard nissen skrev:2448792Ingen som vet på ett ungefär vad en kamaxel kostar till en husa 650 02a?
Ska ioförsig beställa en imorn men kul att få lite ångest om vad den kostar innan...
Exakt 1421,20:- i Karlströms prislista.Motard nissen skrev:2448792Ingen som vet på ett ungefär vad en kamaxel kostar till en husa 650 02a?
Busaberg skrev:2449133Exakt 1421,20:- i Karlströms prislista.
Sök på reservdelsnumret.Listor finns att ladda hem från www.husaberg.seMotard nissen skrev:2449299Har du fått karlströms internet grej att funka? jag får alltid ''inge träff'' när jag försöker söka på den sidan
Tack för priset, de va inte så uber dyrt faktiskt.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |