MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ska till Gbg på torsdag, finns det någon återförsäljare av Husaberg där? Vad heter firman och vart ligger den isf? Hoppas man kan ta sig dit med spårvagn, åker tåg ner så jag har ingen bil...
Nån som vet om Superbike har nån 525 motard inne som man kan kika på?
Nån som vet om Superbike har nån 525 motard inne som man kan kika på?
