tjena! ska nu utföra min första service på hojen. hur ställer man ventilerna har gjort det 2ggr på bilen.. är det liknande? när jag byter olja är det väl lika bra att byta filter. har inte hunnit skaffa handboken ännu men det är på G.
har bara grejjat med moppar och crossar innan så min kunskap är väldigt bergränsad. hur är det med luftfiltret? det är inoljat ska man tvätta det eller kölpa nytt? hur göra? folk snackar här på forumet om uppgradering till vetilerna? är det något jag borde göra den har rullat ca 150mil. hur får jag den att starta på startmotorn? alltså när den är varm... den vill inte allas men den orkar snurra men verkar inte få riktigt rätta snurren och har provat med hjäpström, från bil. snälla kom med bra tips! har uppkörning snart och det blir panik om den skulle rålka lägga av. får dock igång den iaf men det e trökigt som fasen i ett röd lyse eller nått!
TACK!
har bara grejjat med moppar och crossar innan så min kunskap är väldigt bergränsad. hur är det med luftfiltret? det är inoljat ska man tvätta det eller kölpa nytt? hur göra? folk snackar här på forumet om uppgradering till vetilerna? är det något jag borde göra den har rullat ca 150mil. hur får jag den att starta på startmotorn? alltså när den är varm... den vill inte allas men den orkar snurra men verkar inte få riktigt rätta snurren och har provat med hjäpström, från bil. snälla kom med bra tips! har uppkörning snart och det blir panik om den skulle rålka lägga av. får dock igång den iaf men det e trökigt som fasen i ett röd lyse eller nått!
TACK!
