Husa vs. KTM!?

Är inte kopplingslagret uppdaterat kommer det förmodligen rasa snart. 03 kom kopplingslager som håller.

Hmm vad ligger ett sådant på om man ska byta det? Jag har letat, men förgäves. Hittar inget med pris alls.

Ngn som har uppskattning på vad det kosatr. Kan man byta det sjävl (händig men inte meckkunskap) eller bör man lämna in för att få det bytt?

Åter tacksam för svar =)

Kostar ca 500kr då det är ett speciallager. Går att byta själv, lite trixigt dock. Bara man inte har tummen mitt i handen :)

Ahh så det är inte mer än så. Nejdå, tummen sitter där den skall, inte meckat mer än min MT5:a och det var ju längesen =)

Tack för svaret!

Hej.

Jag kör själv en 660 -04 som jag e mkt nöjd med, den betalar jag nu efter trafikhöjningen strax under 4000 om året hel/hel och kan ställa av. Bor i 1.5 mil utanför Malmö. IF förs.

Last edited:
Antar att det är Talpais hoj du har kollat in. Och vad jag kommer ihåg så går den rätt bra. Men jag tycker att du ska testa en 660 också. Det här med att kicka är inte så jävla avancerat som många vill ha det till. Kom ner till parkeringen vid turning torso på torsdag så kan du få känna lite på min.

Hej.

Jag kör själv en 660 -04 som jag e mkt nöjd med, den betalar jag nu efter trafikhöjningen strax under 4000 om året hel/hel och kan ställa av. Bor i 1.5 mil utanför Malmö.

Vilket försäkringsbolag?

Last edited:
jag har/hade en ktm 640 06:a som jag va jävligt nöjd med.men jag provade polarns 04 här om dan och tyckte att den va mycket svagare och skakigare än 06:an. vet inte om det skiljer nått i effekt på dom eller om chassit e samma eller inte. men det var känslan jag fick iaf. hade nog satsat på en lite nyare modell

Antar att det är Talpais hoj du har kollat in. Och vad jag kommer ihåg så går den rätt bra. Men jag tycker att du ska testa en 660 också. Det här med att kicka är inte så jävla avancerat som många vill ha det till. Kom ner till parkeringen vid turning torso på torsdag så kan du få känna lite på min

Japp är hans på blocket!Tackar för erbjudandet på torsdag, kan dessvärre inte denna vecka. Men gärna en annan torsdag om du brukar vara där då!

Och om att köpa nyare vill jag ju gärna, men vill komma billigare undan då jag kör så lite och gärna hade fått loss lite cash efter försäljningen efter min R1. Nåja, ska fundera på det....

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard