hej på er =)..
Jag varvade ur 650n på bakhjulet rätt hårt (ingen lång sträcka) Å sen så va motorn stendöd i nästa korsning där ja la ner den. Kompet betedde sig lite konstigt när ja kickade så ja plockade bort toppen och fann en trasig ventilfjäder. Å så kollade jag i cylindern och när man drar med fingret så känner man en liten repa i cylinderväggen... Ja funderar dels på om ja ska köpa alla 4 fjädrar nya eller om det duger med å ba byta den trasiga? Å så e ja lite orolig för den där repan. låta den va elelr plocka isärmotnr helt å kolla hur kolven är ? vore jobbitt å skära
Jag varvade ur 650n på bakhjulet rätt hårt (ingen lång sträcka) Å sen så va motorn stendöd i nästa korsning där ja la ner den. Kompet betedde sig lite konstigt när ja kickade så ja plockade bort toppen och fann en trasig ventilfjäder. Å så kollade jag i cylindern och när man drar med fingret så känner man en liten repa i cylinderväggen... Ja funderar dels på om ja ska köpa alla 4 fjädrar nya eller om det duger med å ba byta den trasiga? Å så e ja lite orolig för den där repan. låta den va elelr plocka isärmotnr helt å kolla hur kolven är ? vore jobbitt å skära
